News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Liian tulenarka aihe, jotta sille omaa lankaa kannattaisi laittaa

Started by nyyyps, Sun 19.04.2009 22:56:12 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

Thrash


DracMan

No faktahan on se että maahanmuuttajat tekee ainakin suurimman osan niistä töistä mitä suomalaiset eivät itse halua tehdä tai eivät jaksa (siivous,bussikuskit, postinjako etc.) Eli minusta on turha alkaa meuhkaamaan mistään töiden viemisestä jos suomalaiset eivät itse näitä töitä tee.

Eli ns. paskaduunin tekijöitä ei suomesta löydy muuta ku pakkotamalla ja maahanmuuttajat niitä tekee ihan mielellään
Kyllä minä hoidan! Ai minkä? Kaiken!

Arathon

Tule hyvä kakku.

Dimmu Burger

Quote from: DracMan on Mon 13.07.2009 14:27:11 (UTC+0300)
No faktahan on se että maahanmuuttajat tekee ainakin suurimman osan niistä töistä mitä suomalaiset eivät itse halua tehdä tai eivät jaksa (siivous,bussikuskit, postinjako etc.) Eli minusta on turha alkaa meuhkaamaan mistään töiden viemisestä jos suomalaiset eivät itse näitä töitä tee.

Eli ns. paskaduunin tekijöitä ei suomesta löydy muuta ku pakkotamalla ja maahanmuuttajat niitä tekee ihan mielellään
Mihin perustuu väite "suurimman osan"? Miksi aina valitetaan, että maahanmuuttajat saavat vain paskaduunit jos he tekevät niitä ihan mielellään? Ja toisaalta, kaikki maahanmuuttajat eivät tee paskaduuneja, ei edes suurin osa. Sulla on semmonen ongelma että niputat maahanmuuttajat yhteen kategoriaan, maahanmuuttajista kun löytyy aika monenlaista väkeä.
Kauniit naishenkilöt, ottakaa yhteyttä yksityisviestitse.

Hyvä suunnistaja ei eksy. Jos ei tiedä missä ollaan, mennään kotiin.

Njof njof :psp:

SirpaP

Quote from: DracMan on Mon 13.07.2009 14:27:11 (UTC+0300)
No faktahan on se että maahanmuuttajat tekee ainakin suurimman osan niistä töistä mitä suomalaiset eivät itse halua tehdä tai eivät jaksa (siivous,bussikuskit, postinjako etc.) Eli minusta on turha alkaa meuhkaamaan mistään töiden viemisestä jos suomalaiset eivät itse näitä töitä tee.

Eli ns. paskaduunin tekijöitä ei suomesta löydy muuta ku pakkotamalla ja maahanmuuttajat niitä tekee ihan mielellään

Mikä fakta...  En ole yhtään mamua nähnyt postiauton ratissa täällä  ja siivojatkin on ihan suomalaisia.  Toivottavasti sinun isänmaan toivon ei tarvitse koskaan "paskaduunin" alentua.  Joku roti, oikeasti   :nono:


=Lutris=

 :think: Suomi tarvitsee ulkomaalaisia  :jees:, mutta kun tänne tulee vain ne, joita ei tarvita täällä eikä haluta tänne   :help:
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Memme

Viisainta on että en ainakaan ala kommentoimaan omia kantoja asiasta  :nope:  Eipähän kukaan pääse loukkaamaan (vai onkohan mulle jääny trauma jostain sen tapaisesta)  :think:

Atomisaattori


"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

SirpaP

!Lainaus käyttäjältä: DracMan - tänään kello 14:27:11
No faktahan on se että maahanmuuttajat tekee ainakin suurimman osan niistä töistä mitä suomalaiset eivät itse halua tehdä tai eivät jaksa (siivous,bussikuskit, postinjako etc.) Eli minusta on turha alkaa meuhkaamaan mistään töiden viemisestä jos suomalaiset eivät itse näitä töitä tee.

Eli ns. paskaduunin tekijöitä ei suomesta löydy muuta ku pakkotamalla ja maahanmuuttajat niitä tekee ihan mielellään

Mikä fakta...  En ole yhtään mamua nähnyt postiauton ratissa täällä  ja siivojatkin on ihan suomalaisia.  Toivottavasti sinun isänmaan toivon ei tarvitse koskaan "paskaduunin" alentua.  Joku roti, oikeasti   nono "

Nyt täytyy tarkentaa, että en minä niitä savunahkoja tänne halua yhtään kappaletta (oli savun aste mikä tahansa), mutta en lähtisi mollaamaan em. töiden tekijöitä millään lailla, kyllä se siivooja on ihan yhtä arvokas duunari kuin massan paalaaja paperitehtaalla. Palkka on kyllä eri maailmasta.  

:kahvi:

jta

Quote from: SirpaP on Mon 13.07.2009 21:34:00 (UTC+0300)

Nyt täytyy tarkentaa, että en minä niitä savunahkoja tänne halua yhtään kappaletta (oli savun aste mikä tahansa), mutta en lähtisi mollaamaan em. töiden tekijöitä millään lailla, kyllä se siivooja on ihan yhtä arvokas duunari kuin massan paalaaja paperitehtaalla. Palkka on kyllä eri maailmasta.  

:kahvi:
Tää on totta että kyllä siivoojiakin tarvitaan vaikka onkin hyvin aliarvostettu ala. Palkka hävyttömän pieni. Eli ei ihme toisaalta jos kukaan suomalainen ei oikein halua tuota työtä tehdä kun ei jää käteen juurikaan mitään palkasta.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview