News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Arkaluontoinen kysymys

Started by Janis Petke, Thu 20.07.2006 17:36:08 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Memme

Quote from: paavo on Tue 20.10.2009 21:16:58 (UTC+0300)
Tytär seuraa äitiään, on hyvä tietää millainen äiti on ollut.
Mun äiti ollut nuorena melko suuri rintainen  :jees:  Minä sitten tulin enemmän isän puolen sisaruksiin ja tuli vielä suuremman rinnat.
On näissä D95/E75- kokoisissa rinnoissa omat ongelmansakkin  :sorry:  Joskus ei meinaa löytää sopivan kokoisia liivejä (puhumattakaan että ne olis kauniita pitsiunelmia), joissa on kauniit koristeet ja niissä pysyy rinnat sisällä. Pari kertaa pullahtanu rinnat kupeistaan ulos  :parku:

Jos saisin valita niin pienentäsin rintani B95- kokoon. Se olis juuri hyvä  :good:

Arathon

Suosittelen syömishäiriötä, kai ne siinä pienentyy  :think:
Tule hyvä kakku.

Memme

Quote from: Arathon on Thu 22.10.2009 00:53:16 (UTC+0300)
Suosittelen syömishäiriötä, kai ne siinä pienentyy  :think:
Veikkaan että rupeaisivat roikkumaan kuin puolillaan olevat jauhopussit..  :think:

Lyra_

Quote from: Memme on Thu 22.10.2009 00:58:41 (UTC+0300)
Quote from: Arathon on Thu 22.10.2009 00:53:16 (UTC+0300)
Suosittelen syömishäiriötä, kai ne siinä pienentyy  :think:
Veikkaan että rupeaisivat roikkumaan kuin puolillaan olevat jauhopussit..  :think:
Sitä olen itsekkin pelännyt, että jos rupeisi oikeesti laihikselle ja on noi isot tissit, että kuin riiput niistä sitten tulee. Saako olla jatkuvasti looraamassa jotain kiinteyttävää litkua :blink:
Yell at me, I want to be your light that shines
But my ground is shaking and I might fall
I wish that I could say... I wish that I could be your evil... your evil in a closet

Memme

Quote from: Lyra_ on Thu 22.10.2009 01:02:52 (UTC+0300)
Quote from: Memme on Thu 22.10.2009 00:58:41 (UTC+0300)
Quote from: Arathon on Thu 22.10.2009 00:53:16 (UTC+0300)
Suosittelen syömishäiriötä, kai ne siinä pienentyy  :think:
Veikkaan että rupeaisivat roikkumaan kuin puolillaan olevat jauhopussit..  :think:
Sitä olen itsekkin pelännyt, että jos rupeisi oikeesti laihikselle ja on noi isot tissit, että kuin riiput niistä sitten tulee. Saako olla jatkuvasti looraamassa jotain kiinteyttävää litkua :blink:
Eiköhän ne rintalihasliikkeet tee siinä aika hyvän tehtävänsä  :jepso: Niitä "painoja" saa tehtyä ihan kotitekoisestikkin. Pistää vaan litran tai puolentoista litran limupullot täyteen vettä ja alkaa niillä tekemään erilaisia rintalihas- liikkeitä  :good: Itse olen ne hyväksi havainnut  :jepso:


paavo


Kastori

ottaa niistä kuvia ja postaa foorumille tai minulle vielä kun ne on hyvät..  :jees:

Arathon

Tule hyvä kakku.

Kastori


Arathon

Tulee itsellekin hyvä mieli, kun työn hedelmät alkaa näkyä  :jepso:
Tule hyvä kakku.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview