News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Onko sinulla laktoosi-intoleranssi?

Started by Dyssä, Tue 05.05.2009 15:30:02 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Onko sinulla laktoosi-intoleranssi?

Kyllä
7 (20%)
Ei
28 (80%)

Total Members Voted: 35

nyyyps

Kestää maitoa.

Keinotekoisten makeutusaineiden käyttö saa aikaan laksatiivisia oireita, ja "terveellisesti kevyttä" nauttivien ihmisten laktoosi-intoleranssin oireet saattavat johtua light-tuotteiden ja jopa ksylitolipurukumin käytöstä. Tästä sitten vedetään itselle virheellinen laktoosi-intoleranssidiagnoosi. Kaikkien maha ei kestä laktoosia, mutta yllättävän monen pötsi heittää ruikuloimasta, kun jättää aspartaamit ja sorbitolit pois.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Löylyttäjä

On :jees:
Lääkärin diagnosoima, muita en edes laskisi laktoosi-intoleranssiksi.

jta

Eipä ole lääkärin toimesta todettu. Mutta väliin kyllä pientä epäilystä asiaan viitaten ois.

Hanzuu

Ei ole,mut töissä olen huomannut että tooosi monella on tai ainakin luulevat olevan.Maitoallergiakin on nykyään aika yleinen ja keliakia myös,tai sit porukka on omilla diagnooseilla rakentanut oman dieetin.
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

kenny




Kastori

välttelen jossain määrin maitotuotteita..

lääkäri ihan neuvoi näppärän konstin diagnosointiin; jos maidon juonnista aiheutuu hulinapaska niin kannattaa vältellä maitoa jos hulinapaska ei elämänkuvaan sovi.. yksinkertaista..  :jepso:

kielibasa

Quote from: Кaстори on Tue 05.05.2009 22:08:47 (UTC+0300)
välttelen jossain määrin maitotuotteita..

lääkäri ihan neuvoi näppärän konstin diagnosointiin; jos maidon juonnista aiheutuu hulinapaska niin kannattaa vältellä maitoa jos hulinapaska ei elämänkuvaan sovi.. yksinkertaista..  :jepso:

Käyttikö lääkäri ilmaisua hulinapaska?  :lach:

Kastori


Hanzuu

Maalaisjärkeä voi käyttää  :jees: Jos jostain tulee hulinapaska tai muuten kökkö olo niin parempi se on jättää syömättä/juomatta.
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview