Yleistä keskustelua peleistä

Started by Juggernauter, Mon 25.01.2010 20:47:44 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

#340
Quote from: Jurve on Tue 01.03.2011 20:58:31 (UTC+0200)
Quote from: Zerrod on Mon 28.02.2011 22:42:35 (UTC+0200)
Gigantissa ois DS Litet 80 ekee mutta saamari ku ne pelit maksaa paljon  :facepalm: Ainakin suomessa  :psp:
Ja kun aluekoodattu taitaa olla niin turha mitään jänniä japsi pelejäkään hommailla :sdfg:
Ei ole.  :nopsu: DSi on ensimmäinen aluekoodattu käsikonsoli Nintendolta. Lite on siis viimeinen vapaa. eBay on suositeltava ystävä pelitilauksissa. :jepso: :jepso:
Miksi ameriikanpelit tai japaninpelit ei kelvannu minun PAL-nessiin. :sorry:

E: Vaikkai NES oli aika helkatin kaukana käsikonsolista tonnin painoisine kuvaputkitelkkareineen ja johtoviidakkoineen. :drool:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Ruutupaitarakastaja

#341
Quote from: omglolnoob on Wed 02.03.2011 17:28:02 (UTC+0200)
Quote from: Jurve on Tue 01.03.2011 20:58:31 (UTC+0200)
Quote from: Zerrod on Mon 28.02.2011 22:42:35 (UTC+0200)
Gigantissa ois DS Litet 80 ekee mutta saamari ku ne pelit maksaa paljon  :facepalm: Ainakin suomessa  :psp:
Ja kun aluekoodattu taitaa olla niin turha mitään jänniä japsi pelejäkään hommailla :sdfg:
Ei ole.  :nopsu: DSi on ensimmäinen aluekoodattu käsikonsoli Nintendolta. Lite on siis viimeinen vapaa. eBay on suositeltava ystävä pelitilauksissa. :jepso: :jepso:
Miksi ameriikanpelit tai japaninpelit ei kelvannu minun PAL-nessiin. :sorry:

E: Vaikkai NES oli aika helkatin kaukana käsikonsolista tonnin painoisine kuvaputkitelkkareineen ja johtoviidakkoineen. :drool:
:jepso: :drool:

Kaikki kotikonsolit on tainneet ollakin aluekoodattuja, mutta käsikonsolit on säästyneet DSi:hin asti. Tosin DSi:hin mahtuu standardoitu muistikortti, joka on helpompi warettaa kuin uniikit pelikasetit.

nyyyps

Quote from: Jurve on Wed 02.03.2011 18:30:10 (UTC+0200)
Quote from: omglolnoob on Wed 02.03.2011 17:28:02 (UTC+0200)
Quote from: Jurve on Tue 01.03.2011 20:58:31 (UTC+0200)
Quote from: Zerrod on Mon 28.02.2011 22:42:35 (UTC+0200)
Gigantissa ois DS Litet 80 ekee mutta saamari ku ne pelit maksaa paljon  :facepalm: Ainakin suomessa  :psp:
Ja kun aluekoodattu taitaa olla niin turha mitään jänniä japsi pelejäkään hommailla :sdfg:
Ei ole.  :nopsu: DSi on ensimmäinen aluekoodattu käsikonsoli Nintendolta. Lite on siis viimeinen vapaa. eBay on suositeltava ystävä pelitilauksissa. :jepso: :jepso:
Miksi ameriikanpelit tai japaninpelit ei kelvannu minun PAL-nessiin. :sorry:

E: Vaikkai NES oli aika helkatin kaukana käsikonsolista tonnin painoisine kuvaputkitelkkareineen ja johtoviidakkoineen. :drool:
:jepso: :drool:

Kaikki kotikonsolit on tainneet ollakin aluekoodattuja, mutta käsikonsolit on säästyneet DSi:hin asti. Tosin DSi:hin mahtuu standardoitu muistikortti, joka on helpompi warettaa kuin uniikit pelikasetit.
Mullon vieläki tuommonen adapteri, että sai jenkkipelit toimimaan. :drool:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Ruutupaitarakastaja

Quote from: omglolnoob on Wed 02.03.2011 18:46:26 (UTC+0200)
Quote from: Jurve on Wed 02.03.2011 18:30:10 (UTC+0200)
Quote from: omglolnoob on Wed 02.03.2011 17:28:02 (UTC+0200)
Quote from: Jurve on Tue 01.03.2011 20:58:31 (UTC+0200)
Quote from: Zerrod on Mon 28.02.2011 22:42:35 (UTC+0200)
Gigantissa ois DS Litet 80 ekee mutta saamari ku ne pelit maksaa paljon  :facepalm: Ainakin suomessa  :psp:
Ja kun aluekoodattu taitaa olla niin turha mitään jänniä japsi pelejäkään hommailla :sdfg:
Ei ole.  :nopsu: DSi on ensimmäinen aluekoodattu käsikonsoli Nintendolta. Lite on siis viimeinen vapaa. eBay on suositeltava ystävä pelitilauksissa. :jepso: :jepso:
Miksi ameriikanpelit tai japaninpelit ei kelvannu minun PAL-nessiin. :sorry:

E: Vaikkai NES oli aika helkatin kaukana käsikonsolista tonnin painoisine kuvaputkitelkkareineen ja johtoviidakkoineen. :drool:
:jepso: :drool:

Kaikki kotikonsolit on tainneet ollakin aluekoodattuja, mutta käsikonsolit on säästyneet DSi:hin asti. Tosin DSi:hin mahtuu standardoitu muistikortti, joka on helpompi warettaa kuin uniikit pelikasetit.
Mullon vieläki tuommonen adapteri, että sai jenkkipelit toimimaan. :drool:
Mulla teetettiin nessiin sellainen kahden johdon muutostyö, että saatiin aasiapelit toimimaan.  :drool:

nyyyps

Quote from: Jurve on Wed 02.03.2011 18:48:29 (UTC+0200)
Mulla teetettiin nessiin sellainen kahden johdon muutostyö, että saatiin aasiapelit toimimaan.  :drool:
Serkkupojat kävi lomalla turkissa ja toi tullessaan jonku sekasikiönintendon jossa oli kaks tuhatta peliä valmiina sisässä ja jolla pelas kaikki kasetit. Mie NIIN tiesin, että se on piraatti ja mie NIIN ylpeilin että mie en ikinä tartte piraattia. :nykytaide:

Nimim. Mikä vares?
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.


Tieko

tuli ostettua Red Dead Redemption ja Dante's Inferno tällä viikolla, ei ainakaan pelaaminen lopu kesken kun on vielä vanhatkin pelaamatta  :kez:
Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

Juggernauter

Ristus tossa Fallout new vegasissa on pelattavaa, ehkä liikaakin  :facepalm: 40 tuntia takana, päätehtävä ois paria silausta vaille valmis mutta jokasen companionin tehtävä on ainakin kesken (e-de:n tehtävä on ainoo tähän mennessä jonka oon saanu valmiiks) Sitten ois vielä mukavasti explorattavaa... Hyvis kun peleissä oon tupannu olemaan niin hyvissä välissä kaikkien "hyvisten" kanssa ja ncr:än avulla voittoon :sdfg:

Niin, ja siitä tilauksesta josta oon itkeny sättiriidissä, on pokemon soul silver :psp: Pitäähän sitä gaggalla olemisella olla hyvä peli  :jees: cdon:issa ei ollut kuin 30 ekee niin pitihän se tilata

Vonge

Quote from: Zerrod on Fri 18.03.2011 23:06:09 (UTC+0200)
Ristus tossa Fallout new vegasissa on pelattavaa, ehkä liikaakin  :facepalm: 40 tuntia takana, päätehtävä ois paria silausta vaille valmis mutta jokasen companionin tehtävä on ainakin kesken (e-de:n tehtävä on ainoo tähän mennessä jonka oon saanu valmiiks) Sitten ois vielä mukavasti explorattavaa... Hyvis kun peleissä oon tupannu olemaan niin hyvissä välissä kaikkien "hyvisten" kanssa ja ncr:än avulla voittoon :sdfg:

Niin, ja siitä tilauksesta josta oon itkeny sättiriidissä, on pokemon soul silver :psp: Pitäähän sitä gaggalla olemisella olla hyvä peli  :jees: cdon:issa ei ollut kuin 30 ekee niin pitihän se tilata

kokeileppas dead money deeälceetä  ::smoke
Quote"Jos haluat nussia Fb-kaveriasi suuhun niin että pallit hakkaa leukaa, kopioi tämä statukseesi"

Juggernauter

Semmosen mielenkiintoisen homman huomasin tossa nfs shiftissä että corolla taitaa olla rikki jos siihen pistää paremman vaihteiston  :blink: Vaikka miten säätää välityksiä niin silti on liian pitkät, esim ykkönen yltä 80 kilsaan asti  :psycho:

Sitäkin oon ihmetelly että onko volkkarin golf & sciccoro neli vai etuvetosia. Sillä kaikki muute etuvetosen heittää persettä jos vähäkään voimakkaammin kääntyy mutta nuo menevät kuin raiteilla  :serlokkismoke: Ja tiiän että peli sanoo mikä on vetotapa mutta ei todellakaan vaikuta etuvetosilta :psp:

nyyyps

Mikä korolla siinä sitten on?
Ku jos on mitä luulen, niin ei se pitkä ole tavatonta.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview