Minkä kännykän/kännykät omistat ja mitä on ollu?

Started by TUX, Sun 04.03.2007 10:38:05 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Juggernauter

Tänään tuli postista Samsungin GT-E2120  :jees: Halvin mp3:sia toistava kännykkä jonka löysin, ja nokialaista ei oteta vaikka annettais  :nykytaide:

Juissiii

3110, 3210, 3310, 2650 ja sitte tää nykynen 5310 XpressMusic

Nuo kolme ensimmäistä oli kyllä sen verran kestäviä että huhhuh. Tais tuo 3310 olla talven lumihangessa ja hyvin pelas ku vähän kuivateltiin ::osmoke
☻/
/▌
/ \
Tässä on Esa. Esa on vittu supermies.

morkkis

edellinen oli e51 joka taitaapi olla paras mun käyttämä kännykkä.. se poistui keskuudestamme hämärissä olosuhteissa.. ilmeisesti tipahti taskusta jossain.. nyt on sony ericsson j105i, joku green heart hippikierrätysmuovilelukännykkä :psp:


Donkey

#223
Nokia 5110
Benefon Twin Chameleont
Nokia 5140
Sony Ericsson Z530i
Sony Ericsson F305 Mystic Black
Sony Ericsson Xperia X10 Mini Pro

E 29/9/13: Nyt Samsung Galaxy XCover.
Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

jussisi2

vanhat puhelimet olivat aika kestäviä!
uudet menee yleensä rikki ensimmäisestä lattialle putoamisesta :psycho:


morkkis

Quote from: morkkis on Fri 09.07.2010 13:21:15 (UTC+0300)
edellinen oli e51 joka taitaapi olla paras mun käyttämä kännykkä.. se poistui keskuudestamme hämärissä olosuhteissa.. ilmeisesti tipahti taskusta jossain.. nyt on sony ericsson j105i, joku green heart hippikierrätysmuovilelukännykkä :psp:


hippikierrätysmuovilelukännykkä on ollut nyt yli kuukauden gigantissa.. ensin se meni huoltoon ku se sammuili itekseen vaik oli akussa virtaa.. sit se oli mulla vissiin alle 10min ja takaisin huoltoon :psp:

Jarre

Quote from: morkkis on Fri 09.07.2010 13:21:15 (UTC+0300)
edellinen oli e51 joka taitaapi olla paras mun käyttämä kännykkä.
Mulla oli tollanen kanssa, ja pelkkänä puhelimena toi oli tosi hyvä käyttää  :jepso:
riittävän ketterä ja tavallinen että toimi....kuuluvuuskin oli kohdillaan.  :jepso:
Carpe Natem

Pokerface


-teme-

Ensimmäinen oli nokian 3210, sitten oli 3510i, siitä seuraava oli n70 ja nykyinen on n86

Memme

Quote from: Memme on Fri 21.08.2009 10:41:32 (UTC+0300)
Eka puhelin oli merkiltään Maxon (ihan jumalaton kalikka!). Seuraava oli se surullisen kuuluisa kuuluisa venttikymppi (joka aina kuukauden käytön jälkeen hajos jostain syystä käyttökelvottomaksi).
Nykyisin mulla on N70 (mut siihen on pistetty uudempi ohjelmistoversio). Todella hyvä ja kestävä "peruspuhelin"  :jepso:  Helppo käyttää. Ja vain kerran on jouduttu lähettämään huoltoon!
Nyt on N70 eläkkeellä ja hommasin Nokian C6- puhelimen.
On muuten erittäin hyvä puhelin. Ja ihmeen vähän on sekoillut (esiintyy sillointällöin niitä lasten vikoja). Mut mua se ei haittaa  :nopsu:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview