News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Verkkokauppa.com

Started by Lexa, Thu 07.04.2011 11:12:33 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kokonaisarvosana

*
1 (5.9%)
**
2 (11.8%)
***
0 (0%)
****
10 (58.8%)
*****
4 (23.5%)

Total Members Voted: 17

Lexa

Quote from: paavo on Tue 21.10.2014 19:39:17 (UTC+0300)
Oli tuolla kommenttia kuluttajatuntijaltakin, tuumiskeli huoltoliikkeidenkin olevan varovaisia korjauskuluissa. Emoyhtiö..siis samppa tässä tapauksessa
voisi katsella toista firmaa tilalle hoitamaan asioitaan jos korjauksia tehtäisiin turhan heppoisesti.
Tätä vähän tarkoitinkin sillä kun sanoin että huollot kuitenkin valmistajan ohjeiden mukaan koittaa toimia, niin kauan kuin vain Suomen lain alla pystyvät.
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

peter


=Lutris=

Verkkokaupan takuu on kyllä minun kohdalla toiminut hyvin. Vakmiiksi rikkinäiset kovalevyt vaihdettiin kahdesti uuteen. Rikkinäinen digiboxi vaihtuu korjattuun  käytettyyn ja valmiiksi paskasta puhelimesta sai rahat takaisin  ::osmoke. Olen kyllä ollut hyvä asiakaskin  :okahvi:
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

jta

Sinällään ihan hyvin on takuujutut munkin kohdalla toiminu. Erään emon kohdalla vain piti alkaa kyseleen että missä mennään kun ei kahteen viikkoon kuulunu mitään. Ei ollu enää samanlaista saatavilla niin eivät vaivautuneet ilmoitteleen mitään mutta sai kuitenkin sitten rahat takaisin. Joskus ottivat vga-piuhankin takaisin vaikka mikään pakko niiden ei ois ollu ottaa kun en ollu ostaissa huomannu että ei olekaan sitä yhtä maapinniä siinä kaapelissa minkä vanhempi näyttö vaati.

=Juku=


Me first (rules of traffic)


moppe

Muutaman kerran tullu tilattua. Kaikki on tullu nopeasti tähän mennessä jos on varastossa tavaraa ollunna.

Mutta tavaroiden pakkaus on ollut aika heikkoa. Mitään pehmustetta ei ole koskaan laitettu vaan valmistajan alkuperäis pakkaus sellaisenaan lykätty pahvilootaan/postituspussiin tai vain osoitelappu suoraan alkuperäisen lootan kylkeen lisätty.

Viimeisimpänä ostoksena oli näyttökortti ja muistikammat. Nämäkin oli pakattu sellaiseen ohkaiseen postituspussiin. Muistikammat oli ohkaisessa muovikotelossa päälimmäisenä, näyttis sattui olemaan valmistajan puolesta tukevassa laatikossa kunnnon pehmusteiden kanssa,

Jos paketin päälle olisi sattunut postissa joku vähänkään raskaampi paketti tulemaan niin varmasti olisi noi kammat menneet paskaksi. No tulivat kuitenkin onneksi kaikki tälläkin kertaa ehjänä perille.

jta

Tuo on valitettavasti monessa muussakin liikkeessä tapana että ei pahemmin pehmustella tuotteita. Ja niissä missä pehmustellaan niin se tehdään sitten melkeinpä yliampuvasti.

peter

Eilen tuli sähköpostia klo.11.37, että tilaamani tuote on lähetetty ja seurantakoodi.
No reilu vuorokausi takana ja postin statuksena "Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan."


paavo

Noin se menee. Joskus on Postin tieto laahannut ja paketti onkin saapunut ullatuksena.

peter

Nyt on lajilteltu postin logistiikkakeskuksessa. No se menee sitten ensi viikkoon.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview