News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

[:] Viesti kaikille vapaille medioille [:]

Started by RobinHuudi, Mon 20.08.2012 02:39:18 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RobinHuudi

Viesti kaikille vapaille medioille:

Tervehdys, voisitko tehdä artikkelin tästä tapauksestani kun on taas tapahtunut yllättäviä käänteitä. Muistanet varmaan, kuinka poliisit tulivat tusinoittain kotiini poliisikoirien kanssa viime kuituhamppukasvatuksestani ja jouduin vuodeksi pakkohoitoon/huumattiin? No, kun pääsin pois hoidosta, niin hetken kaikki sujuin hyvin. Mutta parin viikon päästä, koska jatkoin edelleen aktivismia netissä, koneestani poistettiin ask toolbar tiedostot. No, arvasin mikä tässä on takana ja lähdin baariin koneelle. Kun tulin takaisin kotiin ja olin menossa nukkumaan, niin tyynyni oli kadonnut. Etsin koko asunnon, vaikka tiesin heti, että en ole tyynyäni minnekään siirtänyt. Myöhemmin selvisi myös, että mp3-soitin oli varastettu. Varastettiinko tyyny, jotta saadaan hiuksista esim. huumeet selville? Vai oliko se pelkästään puhdasta pelottelua? Tässä ei ole kyse mitkään amatöörit, koska omilla avaimilla on tultu sisälle ja tiedetty, koska olen poissa kotoa. Haluan tuoda tämän julki oman turvallisuuteni takia ja myöskin siksi, että suomalaisilla on oikeus tietää, että maassamme ilmeisesti juurikin vapaamuurarit joita olen kritisoinut, toteuttavat tällaista terrorismia. Lastemme ei pidä elää maassa, missä järjestäytyneellä rikollisuudella on vapaat kädet.

http://www.facebook.com/henri.lentonen

Jaa-a, tässä taitanu otteet koveta, koska ei mun poliittinen pakkolääkintä tuottanut tulosta, vaan jatkoin edelleen aktivismiani.

Se olis aika hankala järjestää, että pakkoihoidossa varastetaan tyyny. Pitäis käytännössä olla agentti siellä henkilökuntana, mikä on aina huono juttu koska se on niin näkyvää lopulta.

Paljon parempi toimia varjoista. Niin tämänkin jutun voi kuitata kannabisprykoosina: onhan maailma hulluja täynnä?

Itse kun aloittelin aktivismin, niin kuulin vastaavia juttuja. Mutta ajattelin, että ovat vain työnsä takia tulleet vainoharhaisiksi.

Mutta kun tämä tapahtui itselleni, niin se oli ikäänkuin viimeinen herätys. Vaikka kaikki mistä olen puhunut olisi skitsofreniaa, niin tyyny ja mp3 soitin eivät katoa itsekseen.

Vaan taitaa olla niin, että minusta tuli liian kuuluisa liian nopeasti ja puhumani asiat pitävät paikkaansa.

Internetissä pidetään suurena voittona 10 tuhatta internettiä. Pelkästään foorumeilla aiheitani on luettu miljoonia kertoja. Suomessa tämä on aika iso luku. Ihmiset ovat heräämässä ja olen onnellinen siitä. Mitä nopeammin nämä asiat kuten kemikaalivanat ja niiden taustalla vaikuttavat voimat saadaan selvitettyä, sitä nopeammin alkavat kaikki ongelmat maailmassamme ratkeamaan mitä tämä varjoisten joukko täällä tekee pysyäkseen vallankahvassa.


Mitä pirua päällemme oikein sumutetaan

Tässä muuten nostalgisesti tuosta pakkohoidosta tuo haastattelu:

http://www.elisanet.fi/~z621218/haastattelut/2012/henri_lentonen_03_02_2012/
[:] Suomen Kiltajärjestelmä [:]

www.forum.SuomenKillat.org

[:] Boneko eli Bonsai Ekosysteemi [:]

www.forum.BonekoBrothers.com


nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Atomisaattori


"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Handuusi

Quote from: Liekki on Mon 20.08.2012 09:02:07 (UTC+0300)
Vuosi taisi olla liian lyhyt aika pitää hoidossa :jees:

Eiköhän tuo korjaannu, on jutut taas sitä luokkaa....
Before you can see the light, you must die.


=Juku=


Me first (rules of traffic)

Lexa

"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!


=Lutris=

Ihanko meediot löytävät tänne itse, vai pitääkö niiden kuukkeloida  ::osmoke
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

paavo

Taitaa suurin osa meistä olla kuukkelin tuomia, kuten tsadissa junan tuomia.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview