[:] USKONPUHDISTUS 2.0 [:]

Started by HilpeätVeikot, Thu 09.07.2015 22:41:03 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HilpeätVeikot




Väärä-oppinen saarna
-----
Täs kuvassa olen minä harjoittelemas uusia taikoja.
Siis sen jälkeen kun muutin itseni photoshopilla kissaksi!
Ootko ite kans Tylypahkas opiskelees?
Se on kuulemma nykyään aika yleistä.
Tos kuvas just valmistumas fireball lvl 5000.
Mul on monia noitia, energiahoitajia, "kristallihippejä" ja ties mitä keijuja kavereina tääl facessakin.
Mut taidan olla sit aika outo kristitty, ku ne on tulleet mulle vain itseasias rakkaammiks kavereiks sen myötä, ku löysin Kristuksen.
Koska suurin osa näistä ns. "maailmanparantajista" todella haluaa parantaa maailmaa ja olla rakkaudessa.
Ei musta Jeesus tehny sellasta, et haluun eristäytyy maailmasta vaiks sinne kirkkoon tai metsään.
Sensijaan, "normaali" ihminen useimmiten välittää vain omasta navastaan ja korkeintaan omasta perheestään, jolloin ei ole edes: tietoista pyrkimistä jonkinlaiseen globaaliin rakkausverkkoon.
Ja yhteiseen rakkauteen. Me ollaan luotu rakkauden kuvaksi, joten on hyvä muistaa mitä ollaan sieltä sisältä siis.
Taas seurakunnassa, niin se rakkaus on yhtä sisäänpäinlämpiävää useimmiten joten mä en taida viihtyä siel temppeleissä Jeesuksen kaltaisesti, muutoin kuin kaatamassa rahapöytiä ja se mun seurakunta, on kans kaikkien "syntisten" ihmisten kanssa tääl maailmassa eikä siel, mikä on "pyhien ihmisten museo".
Jeesus sanoi elossa ollessaan, että "en minä ole hyvä, vaan Jumala on".
Joten miekin sanon, että en mie ole hyvä vaan Jumala on ja Jumala on rakkaus.
Mulle monet uskovat sanoo, että oon paha koska puhun "kuten se jolla valta on". Ja ne kysyy multa: kuka on mut ja missä seurakunnassa valtuuttanut tähän työhön?
Ja kun osoitan ne raamatunkohdat, mitkä todistaa mun työstä: niin silloin, olen siis harhaoppinen ja edelleen siis, saatanasta koska käytän raamatun Sanaa väärin.
Jos selitän ne asiat "ihmisen viisaudella" niin sitten, en saa selittää omiani vaan pitää perustella raamatun Sanalla.
Mut mun kavereille: taikureille ja keijuille, riittää siihen et ne rakastaa mua, se et mä rakastan niitä.
Mun valo-energia-kavereille: harhaoppia on kaikki, mikä ei ole rakkaudellista.
Itseasias Suomeen povattu "Pohjolan Suuri Valo" kuulostaa "kristustietoisuuksineen" ihan mukavalta siihen verrattuna, et "aikuistu, älä mieti liikoja, mene töihin, hanki lapsia ja kuole"-perus-settiin.
[:]
Mark. 9:40
Joka ei ole meitä vastaan, on meidän puolellamme.
Matteus 5:47
Ja jos te osoitatte ystävällisyyttä ainoastaan veljillenne, mitä erinomaista te siinä teette? Eivätkö väärä-uskoisetkin tee samoin?
Sananl. 17:9
Joka rikkeen peittää, se rakkautta harrastaa; mutta joka asioita kaivelee, se erottaa ystävykset.
Laul. l. 8:7
Eivät suuret vedet voi rakkautta sammuttaa, eivät virrat sitä tulvaansa upottaa. Jos joku tarjoaisi kaikki talonsa tavarat rakkauden hinnaksi, häntä vain halveksuttaisiin.
1. Kor. 13:1
Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.
Ja vaikka minulla olisi profetoimisen lahja ja minä tietäisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon, ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin vuoria siirtää, mutta minulla ei olisi rakkautta, en minä mitään olisi.
1. Tess. 3:12
Ja teille Herra antakoon yhä enemmän ja runsaammin rakkautta toisianne kohtaan ja kaikkia kohtaan, niinkuin meilläkin on teitä kohtaan,

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview