Mikä läppäri mun kannattaa hankkia?

Started by pupa, Mon 11.08.2008 18:38:40 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pupa

Olisin hankkimassa ihan perus netin käyttöön läppäriä ( ihan tila ongelmien takia)mutta en todellakaan tiedä minkälainen olis mulle se sopivin.

Eli mistä mun kannattaa ruveta kysymään?
Kuinka paljon muistia mie tarviin?
Minkälainen nettiliittymä on edullisin?

Jos nyt kehtaisitte auttaa naista hädässä niin olisin hyvin kiitollinen teiteille  ::lsmoke

Sceme

Rahallisesti en tiedä onko järkevin mutta jos olisin itse sinun asemassasi Mac Bookin ostaisin. Kun läppäreistä on kyse niin en edes harkitse Pc:tä toisin kun tämä minun pöytäkoneeni joka on Pc, mutta silkassa peli käytössä. Sellassen tonnin loven toi mac tekee lompsaan, mutta eipähän ole juurikaan viruksista huolta.
Tosta elisan mokkulasta en ole kuullut mitään hyvää sanottavaa. Sanovat että ei kata niin isoa aluetta kun mainoksissa lupaavat. En tiedä onko siinä sitten perää.

pupa

aikauhee miten kallis..
tosiaan jos mä en muuhunkun perus meili, tällä pyöriminen ja musan imuttaminen mielessä oo hankkimas ni tarviiko olla noi stnan kallis?

maija

Mää oon pupa harkinnut samaa...  :think: Odottelen sun kans viisaiden vastauksia  :help:

Diver

Quote from: maija on Mon 11.08.2008 20:17:50 (UTC+0300)
Mää oon pupa harkinnut samaa...  :think: Odottelen sun kans viisaiden vastauksia  :help:
Eli pitänee jotain sanoo :nykytaide:  Suosittelen läppäriksi kannettavaa tietokonetta :drag:


maija

Quote from: Diver on Mon 11.08.2008 20:44:08 (UTC+0300)
Quote from: maija on Mon 11.08.2008 20:17:50 (UTC+0300)
Mää oon pupa harkinnut samaa...  :think: Odottelen sun kans viisaiden vastauksia  :help:
Eli pitänee jotain sanoo :nykytaide:  Suosittelen läppäriksi kannettavaa tietokonetta :drag:

Sukeltaja ihan ylitti ittensä  :kahvi: Oottelen Lexan mielipidettä, siinä on mies, joka t i e t ä ä   :nykytaide:

Diver

Quote from: maija on Mon 11.08.2008 20:51:58 (UTC+0300)
Quote from: Diver on Mon 11.08.2008 20:44:08 (UTC+0300)
Quote from: maija on Mon 11.08.2008 20:17:50 (UTC+0300)
Mää oon pupa harkinnut samaa...  :think: Odottelen sun kans viisaiden vastauksia  :help:
Eli pitänee jotain sanoo :nykytaide:  Suosittelen läppäriksi kannettavaa tietokonetta :drag:

Sukeltaja ihan ylitti ittensä  :kahvi: Oottelen Lexan mielipidettä, siinä on mies, joka t i e t ä ä   :nykytaide:

Mahtaako edes tietää mikä läppäri on :drag:

Tieko

Quote from: Diver on Mon 11.08.2008 20:53:31 (UTC+0300)
Quote from: maija on Mon 11.08.2008 20:51:58 (UTC+0300)
Quote from: Diver on Mon 11.08.2008 20:44:08 (UTC+0300)
Quote from: maija on Mon 11.08.2008 20:17:50 (UTC+0300)
Mää oon pupa harkinnut samaa...  :think: Odottelen sun kans viisaiden vastauksia  :help:
Eli pitänee jotain sanoo :nykytaide:  Suosittelen läppäriksi kannettavaa tietokonetta :drag:

Sukeltaja ihan ylitti ittensä  :kahvi: Oottelen Lexan mielipidettä, siinä on mies, joka t i e t ä ä   :nykytaide:

Mahtaako edes tietää mikä läppäri on :drag:
sylitanssi  :think:
Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

maija


Jarre

Vähän vaikee kysmä ku riippuu hirmusesti siitä' mihin kaikkeen sitä haluaa käyttää ja ennenkaiken käytössä olevasta Budjetista ja sit tietty et käyttääkö kuitenki pöydän ääressä vaiko sohvalta käsin tai niin ku mä riippumatosta....aika paljon vaihtoehtoi on kuiteski.... :blink:
Carpe Natem

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview