News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Suomen Talent

Started by Hanzuu, Mon 29.10.2007 14:26:36 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

The Änes

Oli pakko kääntää kanavaa sen vattapuhujan kohdalla, ku tuomarit vaan anto sen jatkaa ja jatkaa :facepalm:
Jotenkin pelottavan olonen nainen :psycho:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

Arathon

Niin se oli se nainen, kenellä oli se vihreä lintunukke?  :psycho: Oikea humoristi.
Tule hyvä kakku.

Señorita iCola

http://www.iltalehti.fi/viihde/200911220204347_vi.shtml
Semmonen voittaja tällä kertaa, no parempi tuo kuin kakkonen ja kolmonen, jos se laulava pentu ois voittanut niin ois ollut suuri vääryys, kerää mummoilta ääniä siksi kun on niin söpö  :jees:

http://www.iltalehti.fi/viihde/2009112310645461_vi.shtml
Vanha läski ei kestänyt tappiota, taisi kusi nousta hattuun niin pahasti  :hahaa:
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Örtzi

Ihan hienosti tuo Miikka hommansa hoisi. Pantomiimi on vaikea ala. Laulajien pääsyä loppukolmikkoon ihmettelin, kiekujia on joka kylässä, olisi tuolla ollut muitakin, kovaa treeniä ja talenttia vaativia esityksiä.
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Señorita iCola

Quote from: Örtzi on Mon 23.11.2009 09:59:12 (UTC+0200)
Ihan hienosti tuo Miikka hommansa hoisi. Pantomiimi on vaikea ala. Laulajien pääsyä loppukolmikkoon ihmettelin, kiekujia on joka kylässä, olisi tuolla ollut muitakin, kovaa treeniä ja talenttia vaativia esityksiä.
Joo vaikka se Rantalaisen poika tahi jompikumpi tanssiryhmistä ois kepeästi ollut noita laulajia parempi. Ja joo hyvin tuo voittaja hommansa osasi.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.


Örtzi

Quote from: Icola on Mon 23.11.2009 10:00:26 (UTC+0200)
Quote from: Örtzi on Mon 23.11.2009 09:59:12 (UTC+0200)
Ihan hienosti tuo Miikka hommansa hoisi. Pantomiimi on vaikea ala. Laulajien pääsyä loppukolmikkoon ihmettelin, kiekujia on joka kylässä, olisi tuolla ollut muitakin, kovaa treeniä ja talenttia vaativia esityksiä.
Joo vaikka se Rantalaisen poika tahi jompikumpi tanssiryhmistä ois kepeästi ollut noita laulajia parempi. Ja joo hyvin tuo voittaja hommansa osasi.
Iltalehden foorumilla parkuvat, että Miikka plagioi esityksen, matkimalla voittoon.
Kaikki muuthan tekivät jotain mitä kukaan muu ei ole koskaan tehnyt, esittivät omia kappaleitaan, kukaan ei koskaan ole tanssinut tai harrastanut budolajeja. Oikeastaan ilmaveivit ja flying circus taitavat ollaainoita mitä en tuossa mittakaavassa ollut ennen nähny, mutta kai joku tuollaistakin on jo joskus koittanut.  ::smoke
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Hanzuu

Ihan tyytyväinen olen minäkin voittajaan.Hieman kyllä pelotti et söpö pieni tyttö voittaa sympatiapisteillä,mut onneksi ei sentään.Kyllä noille laulajille on omat kisansa  :jees:
Se Rantalaisen poju oli kyllä aika söpö ja taitava ja ne muutkin kivoja katsoa,mut alusta alkain olin noita laulajia vastaan,ihan periaatteesta,kun laulukisat on erikseen ja talentit,taitajat erikseen.
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Señorita iCola

Ois valittajat ite äänestäneet :facepalm: Joo, kukaan ei oo laulanut ennen you rase me uppia tai muutakaan, tosi omaperäistä  :psp: Tuosta kisasta pitäis laulaminen poistaa kokonaan kun nyt kaikki voi mennä siihen tarkoitettuun x-factoriin.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Hanzuu

Quote from: Icola on Mon 23.11.2009 10:06:23 (UTC+0200)
Tuosta kisasta pitäis laulaminen poistaa kokonaan kun nyt kaikki voi mennä siihen tarkoitettuun x-factoriin.
Juurikin näin  :jees:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Memme

Onko se pikku poju, joku Nysä, vielä kilpailemassa?? Mun mielestä sen ikäinen poika on jo todella hyvä kun on päässy noinkin pitkälle  :good:
Ei voi muuta kuin aplooderata hänelle  *taputtaa käsiä yhteen*

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview