News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Post reply

The message has the following error or errors that must be corrected before continuing:
Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.
Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.
Other options
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview

Topic summary

Posted by unikeko
 - Wed 11.06.2008 22:48:36 (UTC+0300)
Volkkareita ajoin työkseni, semmosia missä oli takuu voimassa, anoat 2 syytä miks eivät käyttäneet Hiaceja, oli jälleenmyyntiarvo, ja takuu. Volsussa kun on pidempi takuu ilman Km. rajaa.

Takuukorjauksia ja huoltoja tehtiin samaan tahtiin, eli noin 3kk välein, vain 3 kertaa joku niistä (13 kpl) meni hinurilla pajalle, vikoja olikin jo ihan "ruhtinaallisesti" kertynyt aina tohon 3kk pätkään.

Samaisessa firmassa pomon Audin (-06 A6) kone kilahti 2 kertaa (86tkm ja 118tkm)

Ite olen sanonut, (ja sanon vieläkin) että Saksassa on autoteollisuus mennyt alamäkee 90luvun alkupuolelta lähtien, ja menee vieläkin.
Buimuri ja Porkke taitaa olla nykyään ainoot kunnolliset vehkeet sieltä.

Mutta onhan noissa (Saksalaisissa) viimeistelyn taso todella hyvä, ja tyhjänpäiväset tingeltangelit, saa auton vaikuttamaan sitäkin paremmalta  :jepso:
Posted by paavo
 - Wed 11.06.2008 22:13:47 (UTC+0300)
On mulla voorteja ollut, eikä ne ihan paskoja ole ollut.
Volkkari taitaa olla ehkä enempi rikki. :think:

Mitsut on olleet todella käyttövarmoja, ja uudemmissa on pellitkin pysyneet jollain tavalla kasassa
Posted by unikeko
 - Wed 11.06.2008 21:50:33 (UTC+0300)
kyllähän niitä huoltaa pitää, toisaalta ku vuodessa vaihtaa melkee kaikki osat kerran, ja auto kerkee vuodessa liikkua puolenvuoden tarpeet (10tkm) ja sen toisen puolikkaan pitää mennä julkisilla tai kaverilta lainatulla :kahvi:







mut kyllä mä silti mustangin haluan :blink:
Posted by Señorita iCola
 - Wed 11.06.2008 16:21:08 (UTC+0300)
Quote from: unikeko on Tue 10.06.2008 21:56:13 (UTC+0300)
tietenkin voortien osat on hyvinkin pitkälle halpoja, niitähän pitää hommata joka toinen viiko et auton saa pidettyy liikenteessä  ::nsmoke
Niitä kannattaa huoltaa määräajoin niinkuin muitakin autoja etteivät leviä tielle  :toktok:
Ikinä ei oo ollut voortissa mitään valittamista  :nykytaide:
Posted by unikeko
 - Tue 10.06.2008 23:20:14 (UTC+0300)
itellä 1, faijalla 2, mutsilla 5, ja muualla lähipiirissä 5, ja kolmea ei ole tarvinnu hinata
Posted by Pokerface
 - Tue 10.06.2008 22:14:42 (UTC+0300)
Quote from: unikeko on Tue 10.06.2008 21:56:13 (UTC+0300)
tietenkin voortien osat on hyvinkin pitkälle halpoja, niitähän pitää hommata joka toinen viiko et auton saa pidettyy liikenteessä  ::nsmoke
montakos foordia olet omistanut :think:
Posted by unikeko
 - Tue 10.06.2008 21:56:13 (UTC+0300)
tietenkin voortien osat on hyvinkin pitkälle halpoja, niitähän pitää hommata joka toinen viiko et auton saa pidettyy liikenteessä  ::nsmoke
Posted by Pokerface
 - Tue 10.06.2008 21:05:28 (UTC+0300)
Ford hyvä harrasteauto, osien saatavuus hyvä, osat halpoja (paitsi cosworth), osien mm. lohkojen ja vaihteistojen sekoittelu keskenään suht. helppoa. ja mä tykkään. :moi:
opelit ja sun muut tojotat on jätettä :psp:
Posted by nyyyps
 - Fri 11.04.2008 10:58:08 (UTC+0300)
Quote from: passeli on Fri 11.04.2008 07:02:22 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Wed 09.04.2008 12:25:51 (UTC+0300)
Valmetilla olivat kuulemma testanneet jotaki Valtran tehokkainta diiseliä.

Ruuvanneet aina vain lisää ahtoa ja lisää ahtoa.

29000 kaakkia.

Iskä näki siinä tehtaalla se koneen, aivan oli rauta kuumunu ja sulanu lopulta niinkus voi huoneenlämmössä.
Tiiätkö yhtään miten iso kone kyseessä  :bounce:
En tiiä, enkä muista varmalla noita kaakkejakaan oikein, mutta sielä se pitäis olla suolahden tehtaalla.
Posted by PajakkiVasseli.com
 - Fri 11.04.2008 07:02:22 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Wed 09.04.2008 12:25:51 (UTC+0300)
Valmetilla olivat kuulemma testanneet jotaki Valtran tehokkainta diiseliä.

Ruuvanneet aina vain lisää ahtoa ja lisää ahtoa.

29000 kaakkia.

Iskä näki siinä tehtaalla se koneen, aivan oli rauta kuumunu ja sulanu lopulta niinkus voi huoneenlämmössä.
Tiiätkö yhtään miten iso kone kyseessä  :bounce:
Posted by nyyyps
 - Thu 10.04.2008 11:19:23 (UTC+0300)
Quote from: Kastori on Wed 09.04.2008 18:28:49 (UTC+0300)
valtraa leivän päälle..  :drool:
Haluatko ens uutenavuotena Valtran seinäkalenterin :bounce:
Sitä sitten kans leivän päälle :jepso:
Posted by Kastori
 - Wed 09.04.2008 18:28:49 (UTC+0300)
valtraa leivän päälle..  :drool:
Posted by nyyyps
 - Wed 09.04.2008 12:25:51 (UTC+0300)
Valmetilla olivat kuulemma testanneet jotaki Valtran tehokkainta diiseliä.

Ruuvanneet aina vain lisää ahtoa ja lisää ahtoa.

29000 kaakkia.

Iskä näki siinä tehtaalla se koneen, aivan oli rauta kuumunu ja sulanu lopulta niinkus voi huoneenlämmössä.
Posted by unikeko
 - Tue 08.04.2008 20:33:58 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Tue 08.04.2008 18:06:57 (UTC+0300)
Kaikki autot ne yhtälailla pettää kuitenki. Yksilöitähän ne on olemassa, vaikka miten samaan muottiin valetaan.

Mutta tuo 600 kilsaa on aika pirun kova suoritus!

Mulla tuli korollan lokista musta rauta aikoinaan läpi, kone pyöri vielä rippasen päälle viis minsaa, vaikka lokissa nyrkin mentävä reikä.
Siinä oli alakerran laakerointi sökönä ja exä on niin umpitollo autojen kanssa, ettei osannu laittaa sitä käyntiin. Sen olis kuulemma pitäny hajota jo 500 kilsaa sitten, sanoi joku joka sen purkas.
No ku sitä rupesin avaamaan ni kansi irtos 6 palana ja lohko, laakerit, männät, suoraan sanottuna kaikki oli sulanu kiinni lohko oli sentään alkuperäsessä muodossa
Posted by nyyyps
 - Tue 08.04.2008 18:06:57 (UTC+0300)
Kaikki autot ne yhtälailla pettää kuitenki. Yksilöitähän ne on olemassa, vaikka miten samaan muottiin valetaan.

Mutta tuo 600 kilsaa on aika pirun kova suoritus!

Mulla tuli korollan lokista musta rauta aikoinaan läpi, kone pyöri vielä rippasen päälle viis minsaa, vaikka lokissa nyrkin mentävä reikä.
Siinä oli alakerran laakerointi sökönä ja exä on niin umpitollo autojen kanssa, ettei osannu laittaa sitä käyntiin. Sen olis kuulemma pitäny hajota jo 500 kilsaa sitten, sanoi joku joka sen purkas.