News:

Apachefoorumi.net
Kuin kupillinen tuoretta spermaa.. etova, lämmin ja täynnä elämää.. 

Main Menu

Mopo keskustelua

Started by koppis, Thu 06.08.2009 07:55:48 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

The Änes

Mulla makso pari tuhatta markkaa mun 80-luvun tunturi tiger aqua, mä säästin kaikki lahjarahat ja kesätyörahat tuohon :psycho:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

Jarre

sillon muistaakseni makso uus PV joku ~4500 Fimmiä...eli euroissa toi olis joku 750€...halvin mopo taitaa olla mitä oon nähny siis joku 495€... ja siis uus  :think:
Carpe Natem

The Änes

Mun mopoaikaan vähän käytetty tiger (n. pari vuotta vanha) maksoi 8500-9500mk :psycho:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

-teme-

Ite ostin kevarin omilla rahoilla, ja makso 4000e. :jees:

The Änes

Mä ostin kans omilla rahoillani kevarin, vuonna 2000 ostin, pyörä oli muistaakseni -91 tai -92 ja maksoin siitä 9100mk :psp:

Muutama vuosi myöhemmin myin sen 1750€ ja ostin 2700€ maksaneen corollan :psycho:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..


jta

Quote from: Johan von Markkinat on Fri 24.08.2012 19:09:10 (UTC+0300)
En mä nyt vanhempia lähtis syyttämään siitä, ettei mopolla ajaminen ole kiellettyä kevyenliikenteenväylillä. :blink:
Sehän on kiellettyä ainakin oulussa ja täällä ellei sitten erikseen oo merkeillä sallittu. Ollu jo yli vuoden. Muitakin kaupunkeja on joissa ei saa kevyenliikenteen väylillä ajaa.

Johan Von Markkinat

Quote from: jta on Fri 24.08.2012 22:07:13 (UTC+0300)
Quote from: Johan von Markkinat on Fri 24.08.2012 19:09:10 (UTC+0300)
En mä nyt vanhempia lähtis syyttämään siitä, ettei mopolla ajaminen ole kiellettyä kevyenliikenteenväylillä. :blink:
Sehän on kiellettyä ainakin oulussa ja täällä ellei sitten erikseen oo merkeillä sallittu. Ollu jo yli vuoden. Muitakin kaupunkeja on joissa ei saa kevyenliikenteen väylillä ajaa.
Joo, kuulin tästä just tänään tuos kun kaveri kävi. Alan kaatamaan niitä mopoilijoita ojaan tuolla kävellessäni.

Jarre

eikös nykyään oo lain mukaan ihan muutenkin kiellettyä mopojen ajeleminen kevyenliikenteen väylillä. Ja että se pitää se salliminen osoittaa erikseen liikennemerkein  :think:
Carpe Natem

jta

Juu noinhan se on ollu jo todella kauan mutta oulussa ja täällä se kiellettiin kokonaan. Mikä taas on ihan perseestä.

Johan Von Markkinat

Tarkennuksena: Siis en mä nyt tyystin sitä ajamista vastusta, mutta se kaahaaminen siellä saa kyllä turhan paljon vaaratilanteita aikaan. Pitäisi löytyä fiksu ratkaisu tähänkin ongelmaan.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview