News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Kanta.fi palvelun luotettavuus

Started by peter, Thu 13.10.2016 20:00:51 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

peter

Enpä tiedä saanko huomenna minun uusimia lääkkeitä. Ja tähän meidän pitäisi jatkossa luottaa?  :kahvi:

Tämä kuva kertoo kaiken  ::smoke


paavo

Ei tuolla palvelulla meillä ole oikein merkitystä, kysyin tuolta suurkuluttajalta.
Jotain se joskus katselee sieltä mutta ilmeisesti yhdentekevä lääkkeiden saannin kannalta.

Taitaa olla paikkakunta tai mikä-piiri-hyvänsä kohtaisia eroja?

peter

Nyt pääsee kirjautumaan palveluun, mutta reseptiä ei näy missään!  :angry:


=Juku=


Me first (rules of traffic)



IsoP

Erinomaisesti toimiva palvelu noin yleisesti  :psp: Pääsee sinne yleensä sisälle kun kirjautuu pankkitunnuksilla. Mobiilivarmenteella en ole pitkään aikaan päässy sisään, vaan jää jumiin jossain vaiheessa sen jälkeen kun puhelimesta hyväksyy kirjautumisen. Muut palvelut toimii sillä mobiilivarmenteella normaalisti. Tuntuu kuitenkin välillä että Soneran nettiyhteydellä yrittäis nordean verkkopankkia käyttää eli sula mahdottomuus  :psp:
Make tea not love

jta

On tuo toiminu sen mitä kaks kertaa olen käyttäny. Alkuviikosta taisin käydä kattomassa ja sitä edellinen kerta reilun kaksi vuotta sitten.

paavo

Ihan outo juttu mulle, en ole kokeillut.
Kuullut tuon joskus kertoneen siitä, ei ole sen kummemmin sekään maininnut siitä.


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview