Kansaneläkelaitos - Folkpensionsanstalten

Started by Milla Makia, Fri 14.10.2011 11:15:18 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paavo

Se taisi muuttua joku aika sitten, ei taida olla enää sellaista kuulustelua.
Olin aika äimänä sen tantan kuulustellessa ja tunnelma oli kuin olisin tehnyt rikoksen.
Perkeleen nauta, minusta sen olisi pitänyt onnitella kun me oltiin onnemme kukkuloilla.

NaiNeN

Quote from: Mysti on Fri 07.11.2014 22:38:29 (UTC+0200)
Mua jaksaa huvittaa tuo, et puhutaan isyyden tunnustamisesta. Niin kuin se mies ois väkisin pannut sen naisen paksuksi ja lapsen synnyttyä pitäisi sit tunnustaa syntinsä ja pahat tekonsa.
Niin ja siitä äitistä kai se enempi on kiini että onko tää kyseinen herra isä vai ei :psycho:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

nopafe

Meillä emäntä hermostui isyyden tunnustus tilanteessa aikoinaan, minä kuuntelin ja vastailin ihan rauhassa. Oli kumma tilanne  :psp:

paavo


nopafe

Kerran vuosia sitten yks pikavippi firma hyväksyi minun tiliotteen sillä kun otin kännykällä kuvan pankkiautomaatilla saldosta. Helposti tuli rahaa muutama satku  ::hihsmoke


Susey



Donkey

Omavastuuosuus ois tänä vuonna 612.62 € ainakin Kelan omien sivujen mukaan :bounce: Sitte maksas lääkkeet 1.5 € per kerta.
Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

nyyyps

Quote from: nyyyps on Sat 15.10.2011 20:19:54 (UTC+0300)
Quote from: Jii on Sat 15.10.2011 19:24:11 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Fri 14.10.2011 20:03:13 (UTC+0300)
Quote
Hyvä asiakkaamme

Kelalle on saapunut oppilaitoksen ilmoitus opiskelun keskeytyksestä, pyydämme antamaan oman selvityksen asiasta.

Pyydämme selvitystänne 21.10.2011 mennessä.

Ystävällisesti


Kelan täti

Quote from: vastukseni
Totta kai Kelalle on saapunut ilmoitus opiskelun keskeytyksestä, koska itse sen toimiton 30.9. Samalla selvensin, että opinnot keskeytyvät määräajaksi 25.11.2011 asti, koska olen palkkatyössä Rovaniemellä. Näytin tästä työsopimuksen. Palaan kouluun 28.11.2011 kahdeksi viikoksi, jonka jälkeen valmistun. Tämänkin selvitin tuodessani keskeytysilmoitusta. Samalla virkailijalle ilmoitin, että minulta katkaistaan kuntoutustuki, kuntoutusraha ja koulumatka tuki 25.11.2011 asti, koska palkkatyö. Ohessa rautalanka, josta asia voidaan vääntää, koska oma aktiivinen asian selvittämiseni ei tuntunut 31.9.2011 riittävän.
Muistitko lisätä sen rautalangan ja ennenkaikkea katsoitko, ettei se ole liian jäykkää tätien väänneltäväksi?
Joo, siellä on se 12 sentin pätkä surrilankaa. :jepso:

Perhana, en muistanukkaan, että olen ollu joskus näin terävänä. :lach:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview