News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Gigantti

Started by NaiNeN, Thu 07.04.2011 09:05:44 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kokonaisarvosana

*
3 (17.6%)
**
2 (11.8%)
***
4 (23.5%)
****
5 (29.4%)
*****
3 (17.6%)

Total Members Voted: 15

Juudas

Kolmesti oon yrittäny ostaa kouvolan gigattimesta kodin elektroniikkaa ja kaupanteon hetkellä myyjä onkin sanonu ettei oo valitettavasti juuri nyt varastossa,saapuu ensi viikolla. voitte maksaa tuotteen nyt tai noudon yhteydessä. kun olen menny maksamaan niin kassa on sanonu että tästä menis sitte 50€ varausmaksu joka hyvitettän tuetteen noudon yhteydessä. Siitä ei myyjä puhunu mitään vaikka asian hyvin tiesi. "Me soitamme teille kun tuote on noudettavissa ensiviikolla". Yhdelläkään kerralla eivät soittaneet,itse piti aina asiaa tiedustella. Kusetuksen maku jäi suuhun siitä liikkeestä. En mene enää siihen liikkeeseen.
Kiitos on kaunis sana mutta se ei elätä,rahaa pitää olla!

Arathon

No itse olen tuolta pelkkiä paskavehkeitä ostanutkin, että saan myös itseäni syyttää, kun on täytynyt rampata takuun perässä. Toisaalta sitten taas en ole kuullut, että sieltä mitään laatulaitteitakaan saisi  :think: Ihan hyvä paikka varmasti, jos ei etsi mitään pitkäkestoista suhdetta kodinkoneeseen
Tule hyvä kakku.

nyyyps

Ei koskaan mitään ongelmaa, takuuvaihdot ja huollot on toimineet nätisti sen yhden ainoan rotelon kohalla, mitä tartti, ja silloinki olis riittäny, ku olisivat sanoneet, että sullon patterit tuosta loppu.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Juudas

Quote from: omglolnoob on Fri 08.04.2011 18:48:39 (UTC+0300)
Ei koskaan mitään ongelmaa, takuuvaihdot ja huollot on toimineet nätisti sen yhden ainoan rotelon kohalla, mitä tartti, ja silloinki olis riittäny, ku olisivat sanoneet, että sullon patterit tuosta loppu.
Mitä vittua?Yksi perkeleen mp3 soitin tai vastaava ja pitäs mukamas viedä huoltoon tai takuu vaihtoon alle vuoden ikäisenä? Mikä vihtu hiihin kännyköihin on tullu kun ei toimi ees muutamaa kuukautta?`

Ei vittu,Otto-pelle Kusinen Presidentiksi niin loppuu tämä työläisen kusettaminen ja saatanan kauppamiesten mielivalta  :mosh:
e
( On näköjään negatiivisemman ajattelun päivä tänään)
Kiitos on kaunis sana mutta se ei elätä,rahaa pitää olla!

nyyyps

Kännykät toimii vieläki, vaikka on aikaa sitten ostettu, ihan luonnollisesti kuluvat kovassa käytössä. Kamerassa ei mitään vikaa, sama muoviputki siinä löystyy vaikka olis ostettu maailman surkeimmasta fotovillestä tahi kikantista. Samat creativen soittimet ne on ämpeekolmosetki, haki sitten sittarista tai gigantista, ei ole ikänä ollu toimimisessa vikaa.
Ja se, minkä takuuseen vaihdoin, oli langaton hiiri ja näppis. Hiirestä oli patterit lopussa, niin häiräs näppäimistöäki jotenki. Mutta sen nyt ymmärtää, olipa sitten kikantista tai kutturan kesoililta ostettu kiinankenneliläinen.

::hihsmoke
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.


jem

ois siihen varmaan saanu itekkin vaihettua patterit.  :psp:

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Donkey

Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

Atomisaattori

Asiakaspalvelua Gigantissa  :shock:

Kerran olen myyjän kohdannut liikkeessä ja silloinkin etsin astianpesukoneen suoja-allasta. Yleensä olen yksin saanut ihmetellä.
Tosin kaikki mitä olen tuolta ostanut on ollut tarvikkeita muualta ostettuihin laitteisiin.

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Dakota

#19
miula ei oo mitää huonoo sanottavaa gigantista ja sen palvelusta.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview