News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Chisu (Se musiikkiriidi)

Started by The Änes, Sun 28.06.2009 01:01:44 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Quote from: Memme on Mon 29.06.2009 11:19:11 (UTC+0300)
Mun mielestä Chisu näyttää ihan sellaiselta "luonnonlapselta". Ei ole luontaista kauneutta (ainakaan vielä) tärvelty liialla meikkaamisella  :nope:
Itse en tykkää pakkeloida naamaani ollenkaan. Ne pakolliset (synttärit, häät, hautajaiset TAI joku muu juhlatilaisuus) on sellaisia, joihin pistän KEVYEN meikin. Haluan olla mahdollisimman luonnollinen, ei mitään sotamaalauksia  :nope:
Tuosta tuli mieleen, että välillä naureskelen kosmetiikkamainoksia sun muita, joissa mainostetaan kaikki ne tuotteet ja kaikki se vaiva, mitä täytyy tehdä näyttääkseen luonnolliselta. :psp:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Memme

Quote from: omglolnoob on Mon 29.06.2009 16:00:31 (UTC+0300)
Quote from: Memme on Mon 29.06.2009 11:19:11 (UTC+0300)
Mun mielestä Chisu näyttää ihan sellaiselta "luonnonlapselta". Ei ole luontaista kauneutta (ainakaan vielä) tärvelty liialla meikkaamisella  :nope:
Itse en tykkää pakkeloida naamaani ollenkaan. Ne pakolliset (synttärit, häät, hautajaiset TAI joku muu juhlatilaisuus) on sellaisia, joihin pistän KEVYEN meikin. Haluan olla mahdollisimman luonnollinen, ei mitään sotamaalauksia  :nope:
Tuosta tuli mieleen, että välillä naureskelen kosmetiikkamainoksia sun muita, joissa mainostetaan kaikki ne tuotteet ja kaikki se vaiva, mitä täytyy tehdä näyttääkseen luonnolliselta. :psp:

Arvaa vaan, oonko ittekkin naureskellu niille mainoksille  :lach:  Muijat näyttää niissä mainoksissa enemmän meikkipelleille kuin luonnollisille..

nyyyps

Quote from: Memme on Mon 29.06.2009 16:55:13 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Mon 29.06.2009 16:00:31 (UTC+0300)
Quote from: Memme on Mon 29.06.2009 11:19:11 (UTC+0300)
Mun mielestä Chisu näyttää ihan sellaiselta "luonnonlapselta". Ei ole luontaista kauneutta (ainakaan vielä) tärvelty liialla meikkaamisella  :nope:
Itse en tykkää pakkeloida naamaani ollenkaan. Ne pakolliset (synttärit, häät, hautajaiset TAI joku muu juhlatilaisuus) on sellaisia, joihin pistän KEVYEN meikin. Haluan olla mahdollisimman luonnollinen, ei mitään sotamaalauksia  :nope:
Tuosta tuli mieleen, että välillä naureskelen kosmetiikkamainoksia sun muita, joissa mainostetaan kaikki ne tuotteet ja kaikki se vaiva, mitä täytyy tehdä näyttääkseen luonnolliselta. :psp:

Arvaa vaan, oonko ittekkin naureskellu niille mainoksille  :lach:  Muijat näyttää niissä mainoksissa enemmän meikkipelleille kuin luonnollisille..
Voi että olis siistiä olla hippi ja elää heinäpellossa. ::lsmoke
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

sirith

Quote from: Grunchlk on Sun 28.06.2009 22:00:00 (UTC+0300)
Quote from: Burz on Sun 28.06.2009 20:07:22 (UTC+0300)
Quote from: Grunchlk on Sun 28.06.2009 17:50:34 (UTC+0300)
Täytyy sanoa, että Mun koti ei oo täällä on ehdottomasti se paskin kappale Chisun tuotannosta. Ihan ihmeellistä kuinka paljon se ruinaus sai huomiota. :think:

Ja vaikkei itse akasta tykkäisikään, niin harvoin tulee ylikaupallisen mainstream-musiikin joukossa vastaan ihminen, joka hoitaa kaiken sävellyksestä miksaukseen. Yleensä ne on justiinsa noita anttituiskuja, jotka kehuvat kuinka henkilökohtainen levy on, vaikka ei olisi edes tavannut säveltäjiä ja sanoittajia. Propsit siitä Chisulle!
Juuri näin :good: tämähän tekee muistaakseni myös sille Wheelerin akallekin biisejä :jepso:
Tosin se wheeleri taas rasittaa aivan suunnattomasti mutta silti. :psycho:
Pelkonen takaisin Tilttiin!  :kerpele:

Jaana takaisin ihan mihin tahansa mistä häntä voisi ihailla  ::lsmoke

Ruutupaitarakastaja

Hyvin jakautunut ulkonäkökeskustelu..  ::hihsmoke
Mukaillen entisen pomoni lausahdusta:
Äijät tykkää ja toisella puolella on Jurve ja muut tytöt.  :lach:


Morgan

Nainen on aivan satumainenen ja kaiken lisäksi viellä kotimainen.....hyvän näköinenhän tuo Chisu on en kyllä ajas sitä sängystäni pois jos se sinne olis ihan vaan eksynny

Homo halusi tatuoida traktorin kalun päähän. "Laitetaanko tavallinen vai neliveto?" "Mitä eroa niillä on" homo kysyy. "Neliveto kulkee paskassa paremmin

Tanjii


nyyyps

Tuota shishun uutta piisua on välillä kuulunu radiosta ja sieltä sun täältä. Siitei kyllä saanu mitään selvää, se ininä hukkuu aivan täysin niihin kaiken maailman kolinoihin ja suhinoihin. Ja joka paikassa sama, ekalla kerralla luulin, että vika on äänentoistossa, mutta kyllä se on piisissä. Edelleen net karitapiomaiseths tsheen suhhuutshuksetsh erottu, ja muutenki - edelleen melkolailla paskaa vinkumista.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Lexa

Harvoin diggaan suomalaisia poppareita, mutta tää on kyllä ollu ihan jees mitä olen kuullut. :jees:


Chisu - Mun koti ei oo täällä
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Jarre

Carpe Natem

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview