News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

CTRL+V triidi

Started by Sir Sika, Tue 16.05.2006 11:52:16 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

Susey

sorza

Sorzan, Dingon ja Twin mindedin lomakuvaSorzan, Dingon ja Twin mindedin lomakuvaSorzan, Dingon ja Twin mindedin lomakuvaSorzan, Dingon ja Twin mindedin lomakuvaSorzan, Dingon ja Twin mindedin lomakuvaSorzan, Dingon ja Twin mindedin lomakuvaSorzan, Dingon ja Twin mindedin lomakuvaSorzan, Dingon ja Twin mindedin lomakuvaSorzan, Dingon ja Twin mindedin lomakuvaSorzan, Dingon ja Twin mindedin lomakuvaSorzan, Dingon ja Twin mindedin lomakuvaSorzan, Dingon ja Twin mindedin lomakuvaSorzan, Dingon ja Twin mindedin lomakuvaSorzan, Dingon ja Twin mindedin lomakuvaSorzan, Dingon ja Twin mindedin lomakuvaSorzan, Dingon ja Twin mindedin lomakuvaSorzan, Dingon ja Twin mindedin lomakuvaSorzan, Dingon ja Twin mindedin lomakuvaSorzan, Dingon ja Twin mindedin lomakuvaSorzan, Dingon ja Twin mindedin lomakuvaSorzan, Dingon ja Twin mindedin lomakuva

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:

Susey

[positive] [negative]

Dingo

Susey

Xsorbit | Powered by: X5 – PLATINUM Plan
© 2000-2004 , Xsorbit . All Rights Reserved.

Sir Sika

Sinä kysyit:

Valehteleeko oraakkeli
Oraakkeli vastasi:

Kyllä
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Kastori

Kastori
Kastraattori
Rankaisija
Sodoma

View Profile Personal Message (Online)    
   Re: Kikkelis kokkelis vaan niin..
« Reply #75 on: May 23, 2006, 08:55:29 PM »    Reply with quote Modify message Remove message Split Topic
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish, and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and goodwill shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger, those who attempt to poison and destroy my brothers, and you will know my name is The Lord, when I lay my vengeance upon thee.

Ezekiel 25:17
   Report to moderator   Logged
Susi
Päivystäjä
Rankaisija
Sodoma

[positive] [negative]

Petojen sukua - susi jo syntyessään

View Profile Personal Message (Offline)    
   Re: Kikkelis kokkelis vaan niin..
« Reply #76 on: May 23, 2006, 09:00:09 PM »    Reply with quote Modify message Remove message Split Topic
Quote from: Kastori on May 23, 2006, 08:55:29 PM
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish, and the tyranny of evil men. Blessed is he, who in the name of charity and goodwill shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger, those who attempt to poison and destroy my brothers, and you will know my name is The Lord, when I lay my vengeance upon thee.

Ezekiel 25:17
Eikös tuo kuulu CTRL+V-triidiin think

Arise, my children!
   Report to moderator   Logged
Aito ja alkuperäinen Susi hihsmoke

Susey

Mikäs v*ttu Apachea tänään vaivaa? New « 1 2 3 4 5 »      Kalikka      93      319      May 22, 2006, 10:50:46 PM
by Qzaz
      Tappeluita New    peter    7    42    May 22, 2006, 10:42:38 PM
by Qzaz
      Lainaus Pokefoorumilta New    kulli paavo    17    123    May 22, 2006, 10:01:47 PM
by rusakko
      Optisia harhoja « 1 2 »    Tuomari    20    112    May 22, 2006, 09:07:11 PM
by sorza
      Katumaalaus

paavo

Sinä kysyit:

Miksi Paavo on kovasti pillun perään?
Oraakkeli vastasi:

Jos olet täysin rehellinen itsellesi, osaat kyllä arvata sen perimmäisen syyn.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview