News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

POSTAA KU HARKITSET TOISEN KOIRAN LAITTAMISTA

Started by KYMPPI, Fri 23.02.2007 21:33:03 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paavo


Örtzi

Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Masa

Emäntä on suunnitellut toisen koiran ottamista, mutta asiasta keskustellaan vielä.
Ite en enempää lemmikkejä kaipaisi, kun on vielä noi kaksi kissaa ja koira.
Todellisuudessahan asia on jo päätetty emännän taholta ja mun ei parane muuta kuin hyväksyä.  ::hihsmoke
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !


Tosi huono karaokelaulaja

paavo

Quote from: Masa on Mon 26.02.2007 09:29:50 (UTC+0200)
Emäntä on suunnitellut toisen koiran ottamista, mutta asiasta keskustellaan vielä.
Ite en enempää lemmikkejä kaipaisi, kun on vielä noi kaksi kissaa ja koira.
Todellisuudessahan asia on jo päätetty emännän taholta ja mun ei parane muuta kuin hyväksyä.  ::hihsmoke
Meillä on pari vuotta kiistelty koiran ottamisesta. Mulle riitti koirat. ::smoke


MH

Quote from: Masa on Mon 26.02.2007 09:29:50 (UTC+0200)
Emäntä on suunnitellut toisen koiran ottamista, mutta asiasta keskustellaan vielä.
Ite en enempää lemmikkejä kaipaisi, kun on vielä noi kaksi kissaa ja koira.
Todellisuudessahan asia on jo päätetty emännän taholta ja mun ei parane muuta kuin hyväksyä.  ::hihsmoke

Vai niin siinä sitten kävi ::hihsmoke
"I'm just an friendly neighborhood dragon... but I have to eat too!"

Nemesis

Quote from: Masa on Mon 26.02.2007 09:29:50 (UTC+0200)
Emäntä on suunnitellut toisen koiran ottamista, mutta asiasta keskustellaan vielä.
Ite en enempää lemmikkejä kaipaisi, kun on vielä noi kaksi kissaa ja koira.
Todellisuudessahan asia on jo päätetty emännän taholta ja mun ei parane muuta kuin hyväksyä.  ::hihsmoke

Ja tässä oli asenne kohdillaan. :good:

Juuen harkitse itse lauman kasvattamista, päinvastoin kunhan nää alkaa aikanaan lakoamaan, niin jos sitä tulis pienemmällä porukalla vaikka jatkossa toimeen...
What do you mean, "I ain't kind"? - I'm just not your kind.

Mujeril

Perheessä ollu aina koiria, ilman en osaa elää ja kauhistuttaa ajatus opiskelijakämpästä ilman koiraa  :parku:

Hm, wipukka ja sakemanni, mielenkiintoinen pari. Mutta miksei voisi toimiakin.

Itselläni jokin outo mieltymyt pystykorviin, jotenkin niillä vain asenne kohdallaan. Sellaisia lutututu luppakorvia en halua, koiran pitää olla sellainen jossa on kokoa ja näköä. Esim sharloosin susikoira (http://www.devrolijkeviervoeters.org/images/saarlooswolfhond07a.jpg) olisi ihana, mutta vaatisi jo ison aitauksen ja kehittynyttä kasvattajaa, joka pystyy pitämään koiransa hallinnassa.

Nemesis

Wipukka ja sakemanni ei edes ole kovin harvinainen yhdistelmä samassa perheessä. Tiedä sitten mistä johtuu, vaan tiedän muutamankin eri perheen jossa toi pari löytyy.
What do you mean, "I ain't kind"? - I'm just not your kind.

Mujeril

Kyllähän sitä vaikka millaisia parivaljakoita löytyy. Huvittavimpia iso ja pieni, joista pikkukoira pomottaa  :psycho:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview