News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

ÄLÄ KATSO TÄNNE ! TAi katso sittenkin....

Started by Sir Sika, Thu 09.03.2006 12:40:54 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sir Sika

ÄLÄ KATSO TÄNNE ! TAi katso sittenkin....
Ilmianna »
QueenAnn
09.3. 10:25:49
viesti 1 / 6
koska täällä aion vain ihkuttaa ja voivotella. mut olisihan se tosi kivaa jos joku jaksaisi lukea ja ehkä kommentoidakin jotain? :)

mulla on nimittäin ollut sellainen on/off -ihastus mun läheisimpään kaveripoikaan viimeset kaks vuotta(hänen tietämättää), ja nyt ollaan taas pienen tauon jälkee oltu paljonki yhteydes ja ajauduin kattomaan vanhoja kuvia ja sitten se ihastuminen taas roimahti..
ja se on kamalaa etenkin siks, et hän seurustelee parhaimman ystäväni kaa, ja näen kuinka poika palvoo ja rakastaa häntä suunnattomasti ja se koskee kamalasti ku hän on monesti sanonu että "mulla on vaa kaks naista. heini ja kaikki muut" etten merkitse sille edes ystävänä paljoakaan verrattuna ystävääni..

se kans on vaikeeta ku olen niiden välinen ns. sovittelija ja ne molemmat kertoo aina jos suhteesa on ryppyjä ja sitten autan ja lohdutan ja olo ittellään on iha kamala kun tuntuu siltä et jotenkin pettäisin niitä molempia koska pidän itse tästä jumalaisesta pojasta.

mutta älkää k äsittäkö väärin, en koskaa vois koskee häneen! en ikinä, vaik ne eroaiskin! rakastan niitämolempia liikaa tehdäkseni mitää sellaista, mut se täs kamalint onki ku tiedän että hän on jotai mitä en voi ikinä saada.

poika on tosi sinisilmäinen tällaisissa suhdeasioissa, ni se aina huomaamattaan tekee mun olon ihan kamalaks, ko tekee asioita joita vois kutsuu flirtiks jos kysees ois joku muu poika ku se, mut näis tapauksis se tekee vaan mulle asioita joita se varmaan tekis muillekin..

esim. istuimme dösäs ja sit se on yhtäkkii silleen et 'koita mun reisilihast täält alta hui ku tää tällee muljahtelee' ja sit viel mun käden sen reidelle ja on kerra pyytäny mua hieromaan sitä ku sen paita oli pois ja ollaan nukuttu vierekkäin ja tuijoteltu silmiimme (minä tietenki iha paiseis mut eihän se mitään huomaa kun se on niin naivi..) ja kaikkee mahdollista ja toi läheisyys tekee mut hulluks.

kellää mitää sanottavaa toi omii kokemuksii?
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Kumimuna

Horatsu MauMau ::lsmoke

Handuusi

Before you can see the light, you must die.

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

=Juku=


Me first (rules of traffic)


=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

shit leopard

a shit leopard can't change its spots

=Juku=


Me first (rules of traffic)

shit leopard

a shit leopard can't change its spots

Susey


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview