Hyvät palstan vakiolukijat tässä muutama varoittava esimerkki.

Started by Sir Sika, Mon 20.02.2006 14:29:10 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Betonishamaani

Olen aikuinen nainen ja halusin kokeilla seksiä koiran kanssa. Koira oli iso, Rottweiller. Heputin koiran penistä ja sen punainen mulkku tuli esiin. Minä menin nojatuoliin istumaan, peppu aika alhaalla ja nostin koiran etutassuista ylös. Tassut laitoin olkapäilleni ja painoin koiraa selästä itseäni vasten. Koiran karvat kutittivat ja kiihottivat minua. Välillä runkkasin koiraa. Nostin jalkani ylös ja työnsin itseäni koiran mulkkua asten. Reikä löytyi ja koira alkoi oitis nylkyttämään minua. Olin itsekin aika kiimainen ja samalla kun koira nylkytti minua, hieroin klittaani ja toisella kädellä painoin koiraa lujemmin itseäni kohti. Koira vinkui ja urahteli, minä huohotin kiimaisena alla. Tunsin miten koira alkoi saada huippuaan,nylkytys tiheni ja koira läähätti raskaasti. Minä sormetin klittaani ja annoin koiran määrätä tahdin. Koira laukesi ennen minua, se harmitti hiukan. Elukka alkoi rimpuilla, ja halusi etutassunsa maahan. Päästin sen alas. Olin yhä jalat harallaan nojatuolissa ja tarjosin pimppaani nuoltavaksi ja sehän nuoli! Voi luoja miten pitkä ja pehmeä kieli olikaan. Minä sormetin samalla klittaani kun koira nuoli pillustani omia nesteitään. Koira nuoli pitkään ja hartaasti, välillä sillain lipoen. Laukesin huutaen. Tuntui todella mahtavalle, taivaallisen ihanalle. En ole sen jälkeen koiran kanssa naiskennellut, olen vain antanut sen nuolla minua, se tuntuu paremmalle.
Olen katsellut serkkuni hevostallissa sen hevosia. Hevosten pitkät kyrvät kiihottavat minua. Jos hevonen ei olisi niin julmetun iso eläin, niin haluaisin hieroa pilluani konin @!#$än. Eihän sellainen käden mittainen vehje mahtuisi edes pilluuni, mutta olisihan sitä kiva kokeilla. Runkata sellaista isoa paksua ja kovaa @!#$ä ja ohjata se liukumaan kosteaa pilluani vasten. Menisin vain hevosen vatsan alle, paalin päälle selälleni, levittäisin jalkani ja käsilläni vatkaisin konin @!#$ä. Kun se tulisi kokonaan esille, niin minä voisin sillä hyväillä itseäni.
Taidan olla ihan pervo, haluan että minua naidaan kokoajan ja jatkuvasti, ja nuollaan. Nuoltaisiin ja naitaisiin yhtäaikaa...Toivottavasti haaveeni jonakin päivänä toteutuu...

::osmoke
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

paavo


jem


nahkaparturi

So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy



peter


Betonishamaani

http://www.iskuri.net/index.php?prof=512932

Nimimerkki   Spermaa pillulle
Sukupuoli   Nainen   Oma ikä   18 vuotta
Haun kohde   Mies   Haettu ikä   18-35 vuotta
Kaupunki   Alajärvi
Luokitus   Tositarkoituksella
Jätetty   24.8.2010 klo 19:57
Nuoren ukkomiehen naituja kortsuja

18v tyttö etsii nuorta ukkomiestä tai seurustelevaa miestä jolta tulee paljon naituja runsaspermaisia kortsuja. Haluaisit lähetellä niitä mun pillulle jatkuvasti kirjeissä. Toivoisin pitkää salaista spermalähetys suhdetta että pilluni saa kunnolla nauttia.

It's a trap ::osmoke
Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Josse

Melko reilua Tuomarilta kertoa täälä meille nuista ansoistaan että osataan varoa  :jees:
WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview