News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

jta:n harrastenurkkaus

Started by jta, Tue 01.02.2011 00:47:23 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

jta

Kyllä mä haluan ne oikeat tehot siihen otteeseen.

Pieniä vertailukuvia miten vaihtelee tuo jälki noissa kanavissa. Joutuu vähän siistiin noita ja kokeilla myös lyhentää nuo venttiiliohjuritkin kanavan tasalle.



Ja oikein tuli tulkittua nuo venttilinsäätöjutskat että tähän kanteen passasi nämä perinteisetkin säätömekanismit. Aluksi kasailla noilla ja sitten jossain vaiheessa pikkuhiljaa ostella hydrauliset nostimet ja laitella ne.

Ledskukkuu

 :psp:
Parempi myöhään jos ei silloinkaan.


Ledskukkuu

Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

KH

Ehottomasti pirraa noille kanaville! Samalla vähä siistii ohjuria, harmi ku en omia kansia älynny/osannu sillon siistiä.

Tuosta tehosta  vaan että ei oo mitään järkee tehä noin, toki muutokset on hyvä olla otteessa mutta jos "katupaineet" ja "ratapaineet" on erikseen mun mielestä ihan oikein vaa kusettaa jos pystyy :jees: Mullaki olis varaa 150 hepasta nostaa 225 heppaan +20% ::hihsmoke Prkle vaan ku ei oo järkee tehä ahintekniikkaa AODE-lootalla irrallaankaa, tarviis kuitenki ruuttaa siihen ja pitäs olla vähä ajettu se tekniikka ennenku rupee ahistelee :think: Toisaalta mä en tarviis ku alakerran, tai no lohkon oikeestaa mistä lähtä tekemään jottai. Kansia, nokkaa, suuttimia/kiskoja, imareita mitään ei tarvis siihen irtopattiin. :think: Äh, perkele. Lie järkevämpää vaa ajjaa puksuttaa vielä tuolla. Putkistoo, siittimet ja ehkä nenua vois siihen suunnitella. Eikä varmaa ahtopaineella pelaa alipainetehostinkaa jarruille. Isotöiseks menee ku pitää olla invavarustelu :psp:
Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.


jta

Ei ehkä järkeä vaan mua nyt ei vaan yksinkertasesti kiinnostaa kaksia papereita alkaa ajaan eli konttorille ja sitten ne oikeat tehot.

paavo


KH

No ainaki mitä ite on penkkilappuihin tutustunu ni toimii näin: Mene penkkii, ota nii paljo vehkeestä ku irti lähtee, tulosta lappu jolla leuhkia kavereille; sit vähä säädetää tietokoneella jotain ja sieltä tulee vähä erilainen lappu ilman että autoon tarvii koskee :think:
Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

jta

Kyllä mä jätän nuo turbotukset suosiolla toisille. Kuitenkin vaparina paljon vapaampaa (ja helpompaa) tuo virittäminen ja kestävyyskin parempi.

Quote from: paavo on Fri 30.09.2016 06:08:26 (UTC+0300)
-80 luvulla oli turboladoja :jees:
Joo ja ihan konelan tekemänä. Niitäkään ole kuin muutama jäljellä.

KH

Joo, ihan hyvä valinta sekkii. Mut kantsii laittaa piristäviä kilkkeitä sisälle ja esim siistiä nuo kannet ni pelaapaa varmasti paremmin ja kulkee kevyemmin :jepso:
Quote from: paavo on Mon 10.11.2014 15:54:29 (UTC+0200)
Maailma tuhoutuu omaan mahdottomuuteensa näiden idioottien ansiosta.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview