News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Nightwish

Started by furioso, Sat 16.06.2007 10:52:35 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

nyyyps

Ikinä en ole Nightwishistä perustanu, ja aina olen ollu sitä mieltä, että NW pilasi Tarjan äänen, ja nykyisellään Tarja ei osaa enää laulaa oikein, mutta silti, tämä uusi NW ei kyllä eroa mitenkään edukseen... Tarjan aikana siinä oli vielä jotain spesiaalia, vaikka Tarja onkin yksi universumin surkeimmista "ooppera"diivoista.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Hanzuu

Mua ärsyttää kun Aneten äänestä tulee väkisin abba mieleen  :angry: Sit tosiaan se tanssahtelu niissä videoissa,ei iske...
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

MH

Hyvä bändi, nyt 2lla hyvällä laulajalla. Vihasin ylikaiken Tarjan ulvontaa, oopperalaulajaksikaan siitä ei ollut. Onneksi Marco tuli ja pelasti homman...
"I'm just an friendly neighborhood dragon... but I have to eat too!"

caseih

onko kukaan tulossa joensuuhun areenalle 12.12-07 nightwisin keikalle?
Ystävä on kun pillu,vaikka et näe sitä niin aina se on mielessä

peltiukko

Tyttäreni (7 v.)  osti omilla rahoillaan itselleen levyn  :jippii:
Jos haluu saada on pakko antaa!


Faapio

Minen oo koskaan oikei perustanu koko orkesterista, mutta on pakko myöntää et Turusen Tarja otti päähän. Vaikken koko immeistä tunne, jotenki vaa ei muhun toiminu. Omasta mielestä laulajan vaihos vei orkkaa parempaan suuntaan, pois siitä ooppera-rock meiningistä. Musiikki meni pykälää raskaammaks, mut jotenki on vielä saman tapasta. Ei kolise kuitenkaa edelleenkää muhun. ::smoke
"Otan silmälasit pois päästäni ja katson ulos. En näe mitään."

sirith

Quote from: peltiukko on Fri 12.10.2007 21:07:04 (UTC+0300)
Tyttäreni (7 v.)  osti omilla rahoillaan itselleen levyn  :jippii:

Siitä se lähtee ja tie näyttää hyvältä  :good:

ukko

Quote from: omglolnoob on Mon 01.10.2007 18:05:52 (UTC+0300)
Ikinä en ole Nightwishistä perustanu, ja aina olen ollu sitä mieltä, että NW pilasi Tarjan äänen, ja nykyisellään Tarja ei osaa enää laulaa oikein, mutta silti, tämä uusi NW ei kyllä eroa mitenkään edukseen... Tarjan aikana siinä oli vielä jotain spesiaalia, vaikka Tarja onkin yksi universumin surkeimmista "ooppera"diivoista.

Ikinä en ole NW:sta juurikaan perustanut ja se johtui yksinomaan Tarjasta. Nyt kun Tarja on poissa :mosh: niin tämä "uusi" NW on jollain tavalla parempi. Tarjan laulu livenä on lähinnä ärsyttävä ja siitä ei juurikaan saanut mitään selvää, mutta Aneten laulun on sikäli parempaa. Mutta Aneten laulun on toisaalta liian massaa ja NW ei oikeastaan erotu edukseen. Onhan sillä biisit ihan omaa luokkaansa verrattuna muihin vastaaviin bändeihin. NW:stä olisi tullut vieläkin parempi jos siihen olisi valittu hitusen erilainen laulaja kuin Tarja tai Anette, laulaja jolla olisi hieman maskulisempi ääni.
"I pull the blinds then I take my clothes off
Dance around the house like nature boy
My genitalia and pectoral muscles aren't
Quite what I would like them to be
But you don't see me
No one can see me
"

furioso

parikymmentä kertaa olen nyt kuunnellut tuo uusimman levyn läpi eikä sehuonossta lisää soittamalla parane.. ::smoke

koppis

Vetää se tarja onneksi keikoilla jotain vanhojakin biisejä :jepso:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview