Mozilla Firefox8.0 ja Thunderbird8.0

Started by =Juku=, Thu 10.11.2011 23:57:15 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

=Juku=

Päivittivät molemmat tuohon 8.0:aan ja menivät jumiin  (XP)

Hakemalla asennuspaketit ja asentamalla uudelleen läksivät käyntiin. Ilmeisesti molemmilla oli vääriä ajureita
entisen ohjelman kaverina

Me first (rules of traffic)

Señorita iCola

Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

jta

Jokos ne on saanu nuo jumimis ongelmat ja hitaat käynnistykset korjailtua näissä uudemmissa? Tuossa läppärissä se 7 versio ja se pykii niin perkeleesti. Tällä koneella mennään vielä tuolla 3.6.24 versiolla.

Kastori




Jii

Ei kai tämä mikään selaihuutoäänestys ollut, mutta jos oli, niin MPC Kromi.  :mosh:
Mua kans kyllä kiinnostais tuossa firefoxissa se, että onko resurssienviemistä ja yleisä pykimistä saatu korjattua. Muutenhan se olis kyllä "se selain".

=Juku=

Quote from: Jii on Fri 11.11.2011 08:29:19 (UTC+0200)
Ei kai tämä mikään selaihuutoäänestys ollut, mutta jos oli, niin MPC Kromi.  :mosh:
Mua kans kyllä kiinnostais tuossa firefoxissa se, että onko resurssienviemistä ja yleisä pykimistä saatu korjattua. Muutenhan se olis kyllä "se selain".
Tämä 8.0 ei ole vielä kertaakaan huudattanut nuuskuohjelmaa että prosessori ylikuormittuu niinkuin tuo vanhempi teki.
Toinen tuplaytimestä huusi hätäänsä silloin. Ehkä osaa jo jakaa töitä molemmille  :think:

Me first (rules of traffic)

paavo


Jii

Kokeilin ja maili meni het sekasin.  :nope: Nyt ajan Opelilla, eikäkö Operalla.

Griffin

No mie oon ilmeisesti jääny kokonaan paitsi siitä Foxin jäätyilystä kun se lie jäänyt sen F-Securen jökkimisien varjoon. Nyt kun F-S on poissa kuvioista niin ainakin minulla Foxin 7:kin jo toimi ihan hyvin. Saati sitten tämä kasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview