Opi tienaamaan päivittäisen surffailusi lomassa!

Started by flrd, Wed 14.07.2010 21:54:35 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

flrd

Rakentelin tuossa kevään kuluessa vapaa-ajallani sivuston, joka kertoo mielestäni yhdestä netin merkittävimmistä palveluista. Kyseinen palvelu on siitä merkittävä, että se mahdollistaa jokaisen tavallisen surffailijan nettitienauksen aloittamisen täysin ilmaiseksi. Ainoa mitä tarvitaan on tietokone, nettiyhteys, muutama minuutti aikaa päivittäin sekä hieman englannin osaamista. Mikäli kiinnostuksesi hiemankaan heräsi, niin suosittelen vilkaisemaan mitä löytyy osoitteesta:

http://www.kotoakasin.tk

Kommentit ja palaute ovat tervetulleita! :)

paavo

Quote from: flrd on Wed 14.07.2010 21:54:35 (UTC+0300)
Kommentit ja palaute ovat tervetulleita! :)

Taidat olla aika tuore täällä ::hihsmoke

Olen edelleen perinteisen työssäkäynnin kannalla.

kenny


flrd

Quote from: paavo on Wed 14.07.2010 22:03:41 (UTC+0300)
Quote from: flrd on Wed 14.07.2010 21:54:35 (UTC+0300)
Kommentit ja palaute ovat tervetulleita! :)

Taidat olla aika tuore täällä ::hihsmoke

Olen edelleen perinteisen työssäkäynnin kannalla.

Kyllä vain. Enpähän tuosta mitään päivätyön korviketta väitäkään saavan, mutta itse kun olen opiskelija, niin kaikki ylimääräinen pienempikin tulo kelpaa. Varsinkin, jos se on säännöllistä. Näin kesäisin olen toki ihan oikeissa töissä :)

paavo

En kyllä tajua miten joku jakaa rahaa, mutta olenkin kalkkis.

Aikojen saatossa on ollut vaikka mitä valuutta-arpoja ja paskaa ne kaikki oli kuten Nigerian sairaat sukulaiset.


Atomisaattori

Ilmaiselle peruskäyttäjälle (standard member) Neobux maksaa 0.01$ jokaisesta itse selatusta mainoksesta ja 0.005$ jokaisesta referraalin selaamasta mainoksesta. Ensimmäisen kerran voit nostaa rahaa ulos kun olet tienannut 2.00$

referraali on vissiin mukaan houkuteltu kaveri  :think:

200 mainosta saat kahlata läpi jotta saat tuon minimisumman ulos, kauanko aikaa menee tuon 200 mainoksen selaamiseen ??
5 min ??

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Dakota


Atomisaattori


"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

vässykkä

Quote from: Liekki on Wed 14.07.2010 22:27:24 (UTC+0300)
Ilmaiselle peruskäyttäjälle (standard member) Neobux maksaa 0.01$ jokaisesta itse selatusta mainoksesta ja 0.005$ jokaisesta referraalin selaamasta mainoksesta. Ensimmäisen kerran voit nostaa rahaa ulos kun olet tienannut 2.00$

referraali on vissiin mukaan houkuteltu kaveri  :think:

200 mainosta saat kahlata läpi jotta saat tuon minimisumman ulos, kauanko aikaa menee tuon 200 mainoksen selaamiseen ??
5 min ??

Voe mahoton  :jippii: Kyllä porvari rypee (opiskelijakin) rahassa tuolla näppäilyllä. Eipä näemmä pian tarvitse töitä tehdä  :think: Mikähän olisi seuraava autovalinta, tai mitähän viikon päästä suuhun laittaisi  :drunk:

Dakota


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview