Kimppatilaus Geeli-hiirimatoista - Sexy Busty "tits" gel mouse pad

Started by kimppa, Wed 19.07.2006 22:49:42 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jiidee

Quote from: peter on Wed 19.07.2006 23:09:26 (UTC+0300)
Quote from: jiidee on Wed 19.07.2006 23:03:41 (UTC+0300)
peter: arvaa kuka antoi tuolle myyjälle vinkin tästä foorumista  :lach:
No jos tunnet sen, niin sitten ei mitään.  ::smoke

Ei olis pitänyt mainita sille noista, innostu kovasti...
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

kimppa

Joo, anonyymi proxy on vanhasta tottumuksesta käytössä, sitä tuli käytettyä milloin missäkin epämääräisillä koneilla, joilta ei päässyt tietyille sivuille. Peter oli tarkkana...

Voin tietysti toimittaa muutaman hiirimaton jollekin täällä, joka sitten toimittaa ne eteenpäin. Jiidee varmaan suostuu lunastamaan muutaman ylimääräisen?

Hyvät jatkot kaikille pikkupervoille, foorumia en ehdi selailemaan, mutta sähköpostia luen. Yritän löytää maailmalta muita hyviä ideoita, jos vaikka muutaman kimppatilauksen jälkeen voin perustaa haaveilemani webbikaupan.

peter

En toki kenenkään bisneksiä halua sotkea. Haluan että kaikki menee niinkuin pitääkin. Jatkakaa.  ::smoke

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



jiidee

Menin eilen onnellisen tietämättömänä nukkumaan kasseineni ja nyt aamulla saan tietää että kohta on hyllyt täynnä povipommi-mattoja. Kai se sitten sopii  :lach:

Alkuperäisessä viestissä olevat tiedot eivät ole kovin tarkkoja, eli tyttö aiheutti yhteensä $9000 euron laskut miehelle, mutta tissien osuus siitä oli vain $7800. Mies toki maksoi vaatteet ja myös hoiti tuosta valokuvauksesta olevat kulut.

Tyttö on muuten 23 v, 167 cm ja 45 kg. Kupit olivat ennen leikkausta täydellinen B ja leikkauksen jälkeen D-kuppi, jota hän ei miehen mielestä olisi tarvinnut.

Hyvät uutiset on että sain kuristettua  :lach: hintaa alaspäin ja se on nyt 19 euroa apachelaisille. Yllätyssektorin kuulemma muodostavat mahdolliset tullin kulut. Jos haluatte, niin voidaan sopia niin että sovitte naapurinne tai mummonne kanssa että paketti tulee hänen osoitteeseensa ja postitan sen sinne. Sillä tavalla apachelainen maineenne ei kärsi ja nimenne ei näy missään. Tilillekin pystyy maksamaan nimimerkillä. Alkuvaiheessa kuulemma kerätään vain toimivat sähköpostiosoitteet, joten saatte miettiä toimitusosoitetta jopa kuukauden (äidille, siskolle, kaverille, naapurille kaikki käy, jos ei kotiin "omalla nimellä" halua).
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )


Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



jiidee

Quote from: Tuomari on Thu 20.07.2006 07:32:37 (UTC+0300)
Mä voin ottaa jos toimitetaan ovelle, ja maksu, kun saa tuotteen... :think:

Varo vaan mr. kimppa tai minä tulen yöksi teille  ::lsmoke Vaihtoehtona postiennakko.
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview