Joko talvirenkaat vaihettuna?

Started by D-ude, Thu 16.10.2008 19:26:19 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hanzuu

Saakeli sai nilkkoja myöden tarpoa hangessa ku kävin kylillä ja sit toi meitin sivutie oli koskematonta hankea ja sen verran oli lunta tullut et auton pohja laahasi siinä lumen päällä  :psycho:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

nyyyps

Mitenköhän rällillä on tuttavan kiiltävä pemari, kun talvivaaraan sataa lumi ja ne sen sohjoksi rällää siellä.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hanzuu on Fri 31.10.2008 18:11:02 (UTC+0200)
Saakeli sai nilkkoja myöden tarpoa hangessa ku kävin kylillä ja sit toi meitin sivutie oli koskematonta hankea ja sen verran oli lunta tullut et auton pohja laahasi siinä lumen päällä  :psycho:
mie oisin onnellinen tuossa tilanteessa  ::hihsmoke
Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

D-ude

tänne ei ees luvattu lunta. sitte tuo meri veilä lämmittää sen verta, että 15km sisämaahan on täys talvi ja täällä viellä vettä vihmoo. Keväällä vaikutus on päinvastainen. jäinen meri jäähyttää ja sisämaassa on jo koivunlehet tulossa
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.


Pokerface

oli pakko laittaa tänään, lunta ja sohjoa 10senttiä.  :jippii:

paavo

Quote from: sahku on Fri 31.10.2008 17:23:12 (UTC+0200)
Quote from: D-ude on Fri 31.10.2008 17:15:29 (UTC+0200)
mitäs gummeja ne on? googgeli väitti sen olevan joku kitka/nasta sekoitus jossa nasta on korvattu jollain hiekalla?
Se on uusio kitkarenkula jossa on seassa jotain "timantteja" jotka tulee esiin renkaan kuluessa.
Rap artistien gummeja :runki:

nyyyps

Eli kumin seassa on vain sitä roskaa, joka tien pohjustamisesta jää yli. Ku rehellisiä ollaan.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

paavo

Sama kait mitä, kunhan pitää.
Jos jotenkin kehittäisivät kohtuullisen pidon, ilman yletöntä teiden kulumista. :good:

Nykymeno on kiivasluontoista verrattuna mun lapsuuteen. Silloin ajettiin kesärenkailla talvellakin, ja arvaatte millaisia kumeja ne olivat siihen aikaan.

Pokerface

amerikassa ne on kehitellyt kumin, johon napin painalluksella tulee nastat esiin, muuten ne on piilossa.  :jees:  en toimisiko moinen keksintö suomessa. taitaa kuitenkin olla kumiseos kesärengasta vastaava.  ::smoke

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview