News:

Jätä aivosi narikkaan, ja astu peremmälle :moi:
Apachefoorumi ei vastaa narikkaan jätetyistä aatteista.

Main Menu

sadeasu ja saapasfetissi sivusto

Started by tanja.exxep, Wed 19.12.2007 11:40:51 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tanja.exxep

Uusi sivusto, josta löytää ilmaiseksi hauskoja videoita tytöistä sadeasuissa!

http://girlrubberboots.com/

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Señorita iCola

Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.


paavo



nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

1180

Mä oon niin pöhkö, että mä oon sekä kumisaapas-, että tennarifetisti.. ....   ! Jotta satoi tai paistoi, aina on seksikästä katseltavaa, mulla ainakin , :niiaus: Kun nykyään talvellakin kuljetaan tennareissa , niin jotta.! MUnsta ne on lähes syötäviä :ras2: :ras2: ,tai ainakin nuoltavia :ras2: :ras:,VARSINKIN jos ne on jonkun toisen! Kumpparista voisi juoda vaikka oluen, ja miks ei tennaristakin, mut vain pienen, kun tennarit vuotaa! :drunk: Ja entäs, kun vettä on enemmän, kuin vesiraja!??? SUkat, saappaat, tennarit, housut  :drool: kastuu!! WOW :nunu:. Ja se saatanan upottava savi, jonne saappaat jää jumiin! tennarit ei jäis, jos nauhat ois kii. :huraa: Vähän lisää hyppelyä, niin olen polvian myöten mudassa, ja saappaatkin täyttyy mudalla :runki: Tuleekohan kotona sanomista :cray: . Että sellaisia ovat mun fantasiat ja fetissit. 

1180

Niin ja jos tää kaikki tapahtuu puuvillaisissa värikkäissä sukkahousuissa, tai jopa kokovartalosukassa ,tanssihousut jalassa  :oho: niin slurps namnam! Mutta kukapa kumitossusaapasmiehestä olisi kiinnostunut. :parku: .No , yrittänyttä ei laiteta, vaan toivottavasti :oho:.50+

1180

 :yaya: Maatyöt, varsikin märässä maassa,vuotavilla saappailla,ovat mieleeni, jos sukkien likaantumisesta seuraa jokin rangaitus! :drool: Puutarhan työ kun ovat niin vaativia :dance2:  Ja entäs, jos alkaa sataa :good:. Sadetakki, tai jopa motoristin sadepuku, t-paita ja kalsarit alla, alat kastua,kaikki tarttuu kaikkeen,yrität savisilla käsillä siistiä itseäsi, mutta se savi vain leviääää... :dance2::jippii:.Joudut pyytämään apua, mutta kun se seisoo!!!  :nopsu: Vaan näinhän ei ole käynyt. Mutta kuis ois tulevana sato-, ja sienikautena 2013? :ras2:.kuivia metsiä saappaissa, ja märkiä tennareissa riittää! Varusteet sään mukaan :drool:

paavo


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview