News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Keskustelua homoista!

Started by Poslari, Sun 27.07.2008 23:47:02 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Thrash

Ei mullakaan mitään homoja vastaan ole kunhan eivät mua koita :kahvi:
Rob Halfordi on kyllä vitun kova äijä eikä tieto sen homoudesta tullut yllätyksenä, saati vaikuttanut Priestin fanitukseen millään tavalla.
Oon muuten syntyny samoihin aikoihin ku Mercury kuoli ::osmoke

Arathon

Eipä ole homot osoittautunu mulle ongelmaksi koskaan, jääpähän enemmän naikkosia heteroille jos ne ovat keskenään sitten  :jepso:
Tule hyvä kakku.

The Änes

Quote from: Arathon on Mon 28.07.2008 11:19:13 (UTC+0300)
Eipä ole homot osoittautunu mulle ongelmaksi koskaan, jääpähän enemmän naikkosia heteroille jos ne ovat keskenään sitten  :jepso:
Yhellä kaverilla on ollu aina se mielipide, että homot on hyvä asia ja lesbot huono. Homoissa lähtee itteltä kaks kilpailijaa pois pelistä mut lesboissa lähtee kaks mahdollista morsianta :psycho:

l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

KasariKalle

Homoja oon tuntenut ja iha perus-heikeiltä on vaikuttanut. Vaikka useat kaverit luulevatkin, niin ei ne mitään ihmeen seksihulluja oo jotka tarttuu kiinni jokaseen mahdolliseen mieheen joka tulee vastaan. Ei sen enempää kuin hetero-miehetkään kaikkien naisten kimppuun kävis.  :kahvi:
''Se on nääs homoääs''

GILlian

Mä haluisin, että mulla olis homo-ystävä..ois kiva käydä shoppailee sen kanssa ja arvostella..kahtella miehiä.. :think:


nahkaparturi

Jos joku on hyvä tyyppi, niin silloin miulle on ihan sama, onko se homo vai ei. Ja jos joku on täysi kusipää, niin harvemmin se johtuu seksuaalisesta suuntautumisesta. Yleensä minuu ei homot mitenkään häirihe, jokainen saa kyllä miun puolesta sillä saralla touhuta mitä haluaa. Ainoastaan sellaiset sillä silmällä sisustushintit ärsyttää minuu ylikorostetulla homoudellaan ja ihan yleisellä olemuksellaan. Vaan eipä, sama toimii kyllä myös päinvastoinkin.
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

nenaontelo


D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Masa

Homot on kyllä ihan jees. Siihen asti, kun pitävät näppinsä omalla puolellaan.  :jees:
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi !


Tosi huono karaokelaulaja

Ziperia

Quote from: Masa on Mon 28.07.2008 15:07:41 (UTC+0300)
Homot on kyllä ihan jees. Siihen asti, kun pitävät näppinsä omalla puolellaan.  :jees:

Tuo sanamuoto vähän mietityttää... :think:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview