Liian tulenarka aihe, jotta sille omaa lankaa kannattaisi laittaa

Started by nyyyps, Sun 19.04.2009 22:56:12 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

The Änes


l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

[:]Kylkiluu[:]


=Juku=

Nuo romanialaiset valittavat, että suomalaiset on kylmäsydäminen kansa. Eivät anna avokätisesti!

Me first (rules of traffic)

Hiivatulehdus

Ro!sks1ista..
Ihan paska läppä. Voi vittu apassi foorumi -.-

Kiljutron

Ihan uskomaton arvomaailma noilla kerjäläisillä. Kaikki pitää saada ilmaiseksi  :doh:


Milla Makia

Quote from: Karski on Mon 04.06.2012 04:25:28 (UTC+0300)
Ihan uskomaton arvomaailma noilla kerjäläisillä. Kaikki pitää saada ilmaiseksi  :doh:
Ei se oo vaan kerjäläisillä, tiedän aika monta vastaavaa tapausta kantaväestöstäkin.
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

nyyyps

Quote from: Milla Makia on Mon 04.06.2012 09:42:57 (UTC+0300)
Quote from: Karski on Mon 04.06.2012 04:25:28 (UTC+0300)
Ihan uskomaton arvomaailma noilla kerjäläisillä. Kaikki pitää saada ilmaiseksi  :doh:
Ei se oo vaan kerjäläisillä, tiedän aika monta vastaavaa tapausta kantaväestöstäkin.
Minä olen teidät ehdollistanut aika hyvin mielestäni. Aina kun kannan kottikärryllisen PALKASTA ANSAITSEMAANI rahaa teille LOISIOILLE, te teette minulle teetä. ::lsmoke
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Milla Makia

Quote from: omglolnoob on Mon 04.06.2012 09:44:10 (UTC+0300)
Quote from: Milla Makia on Mon 04.06.2012 09:42:57 (UTC+0300)
Quote from: Karski on Mon 04.06.2012 04:25:28 (UTC+0300)
Ihan uskomaton arvomaailma noilla kerjäläisillä. Kaikki pitää saada ilmaiseksi  :doh:
Ei se oo vaan kerjäläisillä, tiedän aika monta vastaavaa tapausta kantaväestöstäkin.
Minä olen teidät ehdollistanut aika hyvin mielestäni. Aina kun kannan kottikärryllisen PALKASTA ANSAITSEMAANI rahaa teille LOISIOILLE, te teette minulle teetä. ::lsmoke
Mistä tulikin mieleeni, että tuletko teelle? Viime visiitistä on jo aikaa. :jepso:
Kyllä nykyaikana on tuo nuoriso kummallista. Kaiken maailman nuppipäitä. Suru puserossa huudattavat rokkenrolli musiikkia. Pitäisi hävetä.

Johan Von Markkinat

Quote from: Milla Makia on Mon 04.06.2012 14:49:01 (UTC+0300)
Quote from: omglolnoob on Mon 04.06.2012 09:44:10 (UTC+0300)
Quote from: Milla Makia on Mon 04.06.2012 09:42:57 (UTC+0300)
Quote from: Karski on Mon 04.06.2012 04:25:28 (UTC+0300)
Ihan uskomaton arvomaailma noilla kerjäläisillä. Kaikki pitää saada ilmaiseksi  :doh:
Ei se oo vaan kerjäläisillä, tiedän aika monta vastaavaa tapausta kantaväestöstäkin.
Minä olen teidät ehdollistanut aika hyvin mielestäni. Aina kun kannan kottikärryllisen PALKASTA ANSAITSEMAANI rahaa teille LOISIOILLE, te teette minulle teetä. ::lsmoke
Mistä tulikin mieleeni, että tuletko teelle? Viime visiitistä on jo aikaa. :jepso:
Nii, tuo rahaa kans, mul on lompakko tyhjänä. :jees:

NaiNeN

Tuosa kauppaan mentiin ja pysäköitiin heti invapaikasta seuraavalle paikalle. Jäätiin sitte jotain vitsaileen että mitä lie aivoinvaliideja net jokka nuoki paikat yleensä täyttää, niin eikö kaartanu siihen auto invapaikalle ja kaks kansallipukuista vähemmistökansalaista nous ulos  :lach:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview