Postaa leffasuosituksia tänne

Started by jiidee, Sat 12.08.2006 12:55:40 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

peter


Nuuka

Koston Liekki. ::smoke
Paras näkemäni elokuva pitkään aikaan! :jepso: Juoni ei välttämättä ole se kaikkein omaperäisin, mutta sitäkin paremmin toteutettu. Viisi peukkua:  :good: :good: :good: :good: :good:
Meinasin laittaa itselleni sigun, mutta sitten en keksinyt siihen mitään hauskaa niin en laittanutkaan. :jepso:

bone

Quote from: Nuuka on Sun 31.12.2006 02:33:54 (UTC+0200)
Koston Liekki. ::smoke
Paras näkemäni elokuva pitkään aikaan! :jepso: Juoni ei välttämättä ole se kaikkein omaperäisin, mutta sitäkin paremmin toteutettu. Viisi peukkua:  :good: :good: :good: :good: :good:

tuo oli kyllä hyvä.

lucky number slevin, insideman, thank you for smoking, 16 blocks ja kermana kakun päälle human traficking kaikki hyvä leffoja näistä uusista.
Onko amerikka taivas, onko jumala siellä. Onko persoonallisuus oman menestyksen tiellä. maaseutuvaipunut kyyneliin sillä jumala on muuttanut kaupunkiin.

Tieko

Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

sirith

Muutama hyvä elokuva, joita suosittelen:
Battle Royal
Constantine
Brotherhood Of The Wolf
Jacob's Ladder

Täältä tietoa lisää, jos kiinnostaa: http://www.imdb.com


LSD

Quote from: Puistokemiantohtori on Mon 04.09.2006 10:22:44 (UTC+0300)
Titanic se on niin ihanaa kun pääosissa on Leo DiCaprio ja Kate Winslet. Mä oon nähny sen ainakin sata kertaa

Kävin vuonna 1997 (10-vuotta sitten jo :shock: ) erään naisihmisen kanssa katsomassa sen. En ole kyllä sitä toista kertaa katsonut, mutta mikäs siinä jos se menee sata kertaa :good:

Nuuka

Quote from: SDL on Sun 21.01.2007 23:14:56 (UTC+0200)
Quote from: Puistokemiantohtori on Mon 04.09.2006 10:22:44 (UTC+0300)
Titanic se on niin ihanaa kun pääosissa on Leo DiCaprio ja Kate Winslet. Mä oon nähny sen ainakin sata kertaa

Kävin vuonna 1997 (10-vuotta sitten jo :shock: ) erään naisihmisen kanssa katsomassa sen. En ole kyllä sitä toista kertaa katsonut, mutta mikäs siinä jos se menee sata kertaa :good:
Tohtori on niin herkkä ihminen. ::hihsmoke
Meinasin laittaa itselleni sigun, mutta sitten en keksinyt siihen mitään hauskaa niin en laittanutkaan. :jepso:

Lexa

Star Trek - The Motion Picture. ::hihsmoke
Eilen katoin pitkästä aikaa. Ihan loistopätkä. :jepso:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Kastori


LSD

Quote from: Nuuka on Mon 22.01.2007 09:05:19 (UTC+0200)
Quote from: SDL on Sun 21.01.2007 23:14:56 (UTC+0200)
Quote from: Puistokemiantohtori on Mon 04.09.2006 10:22:44 (UTC+0300)
Titanic se on niin ihanaa kun pääosissa on Leo DiCaprio ja Kate Winslet. Mä oon nähny sen ainakin sata kertaa

Kävin vuonna 1997 (10-vuotta sitten jo :shock: ) erään naisihmisen kanssa katsomassa sen. En ole kyllä sitä toista kertaa katsonut, mutta mikäs siinä jos se menee sata kertaa :good:
Tohtori on niin herkkä ihminen. ::hihsmoke

Enkä olisi sitä käynyt edes sitä kertaakaan katsomassa, jos ei olisi ollut sitä itseään tarjolla. :jepso:


Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview