Suomalaisten voittotriidi 2009 (K 1. H 0. )

Started by D-ude, Sun 23.03.2008 11:11:47 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

D-ude

http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2008/03/627038

ja lisää mannaa Hentelle

"- Heikki teki koko viikonlopun fantastista työtä. Hänellä oli viikonlopun aikana hieman enemmän vauhtia kuin Lewisilla, Whitmarsh sanoi Press Association -tietotoimiston mukaan."

:good:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

IsoPahaJolppi

Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Señorita iCola

Oli helppo kisa Kimille joo, tuo on vaan niin tylsä rata katsoa, ei ohituksia yhtään  :psycho:

Hirvoseltakin kiva voitto, tosin Latvalan teknisten ongelmien takia, mutta hyvä se tuollakin puolella kakkoskuskin joskus voitto saada niin pysyy mieli pirteänä  ::hihsmoke
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."


Kastori


PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

D-ude

Onneksi Heikki on kunnossa. Pelotti jo, kun ei kuvaa näytetty. 240km/h rengasvalliin. Uskoin monokoin kestäneen mutta se pää on sieltä ulkona ja syvälle kun menee niin voipi jäähä nassu renkaan ja niskatuenväliin aika pahasti puristuksiin :parku:
"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Hanzuu

Kyllä minunkin sydän löi muutaman ylimääräisen jysäyksen Heikin vuoksi.Se kun kesti ja kesti ja kesti...sitten kun vielä blokkasivat näkyvyyden niin ajattelin jo hirveyksiä  :parku:
Helpotuksen huokaus ku äijä nosti peukkua pystyyn paareilta.
"Äijää vähän ravisteltiin" Heikin sanoin  :jees:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

D-ude

"Kassoha sie. Tää asja on näi. Jos sie lähet juoksemaa, nii sie saat juossa Pohjalahel saakka. Kyl hää tulloo peräs, älä yhtää eppäile. Mut jos sie pysyt paikollais etkä lähe hitoilkaa, nii minkä hää tekköö? Et sie sovi hänen kansaa sammaa monttuu. Se on tään puolustussovan ratekia."

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview