Mistä visiot

Started by kuukkeli, Fri 18.06.2010 23:05:38 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kuukkeli

Keskustelua siitä miten visiot syntyvät. Olen tästä itse todella kiinnostunut koska haluaisin oppia taidon vielä "luomisprosissia" tiettyyn suuntaan. Miten jengi visioi kuviaan ja mistä ideat yleensäkin tulevat.

Miten ihmisten ajatus syntyy kuviten toteutusten kanssa.
Viikate Photography
   www.viikate.fi

nyyyps

Näitä visioita mulla enempi on piirtämisen ja maalaamisen suuntaan. Näen vain jonku kuvan tai haistan jotain tai maistan ja se pitää saada sitten talteen. Se vain välähtää näkösille ja se pitää saaha talteen. Nykysin olen liian laiska vain toteuttamaan.
Kameran kanssa olen niin nyyppä että otan vain kuvan sitten ku se on ihan kiva ja olen kolme minuuttia sahannu tarkennusta. :psycho:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

kuukkeli

Hyvä pointti. Itse myös usein piirrän tai keksin vaikka sitten kaupungilla kulkiessa idean. Joko kirjoitan sen ylös tai piirrän iphonen softalla karkean luonnoksen. Mutta todelliset helmet tulevat usein pienissä punkuissa. Joskus jopa ei niin pienissäkään. Aamulla sitten luonnoksia katsoessa tulee fiilis että tästä tulee pro tai sitten I need help fiilis...
Viikate Photography
   www.viikate.fi

nyyyps

Itelleni ei auta etanoli ollenkaan, se vain vetää vähäisenki äo:n saman tien pakkasen puolelle. Mulla tuntuu olevan kuitenki niin kummallinen ajatuksenjuoksu ja tapa ajatella ja että muutenki arkipäivän asiat liuosten pitoisuuslaskuista kotitöiden suunnittelemiseen kulkee ajatuksina semmosessa kolmiulotteisessa tilassa muotoina, hahmoina ja tilavuuksina, kaavioiden ja diojen sekamelskana ja muinaki ku visuaalisina aistimuksia - en kuitenkaan valveuneksi tai todellinen maailma ei katoa mutta ajatuksen juoksee tavallaan siinä päällä näkyvissä näkymättömissä.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Juku=

#4
Toisten ideoita apinoimalla ja yhdistelemällä saa joskus syntymään jopa uutta

video katosi bittitaivaaseen?  linkistä pääsee katsomaan muita:

https://www.facebook.com/Dani-Olivier-Photography-577149365692981/

Tuolla kaverilla on uusi idea vanhan valoraidoituksen käyttöön

Me first (rules of traffic)


=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

=Juku=

#6
Suunnittelu  ::hihsmoke


Me first (rules of traffic)

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview