News:

Apache Discord:
https://discord.gg/P5uVQ9UH3j

Main Menu

Pitäiskö käydä...

Started by Ziperia, Sun 06.07.2008 11:09:52 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ziperia

... parturissa?
Oltiin eilen Jurvassa sukujuhlilla ja siellä oli jotain mun pikkupikkuserkkuja amerikasta. yks niistä - 4v.- jätettiin pihalle mun ja yhen tytön vahdittavaksi. Aluksi se leikki siinä vesi-ilmapalloilla, kun se yhtäkkiä katsoi mua vakavasti ja sanoi:"you are a guy" *lyhyt hiljaisuus* "I thought you we're a woman!"

Tieko

Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

Ziperia

Jos joku sanoo että lasten suusta kuulee totuuden niin... :angry:

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

L D

"Nuorena kasvatuslaitokseen ja vanhana katkaisuhoitoon"


Thrash

Vois itekkin harkita. Mulla on työpaikallakin pisin letti vaikka ne on melkeen kaikki muijia ::hihsmoke

Ziperia

Tai sitten vois myös harkita salilla käyntiä. Vaikka ne raamikkaasta ulkomuodosta huolimatta erehtyis luulemaan naiseksi, niin ei ne ainakaan enää uskaltais vittuilla

Thrash

Quote from: Ziperia on Sun 06.07.2008 15:24:50 (UTC+0300)
Tai sitten vois myös harkita salilla käyntiä. Vaikka ne raamikkaasta ulkomuodosta huolimatta erehtyis luulemaan naiseksi, niin ei ne ainakaan enää uskaltais vittuilla
No mä oon joka suuntaan sen verran levee ettei varmaan siitä ole kiinni. Ei mua oikeen voi luulla naiseks koska tän kokosella oli aika vitun isot tissit joita mulla ei siis ole ::hihsmoke

Ziperia

Quote from: Thrash on Sun 06.07.2008 15:27:10 (UTC+0300)
Quote from: Ziperia on Sun 06.07.2008 15:24:50 (UTC+0300)
Tai sitten vois myös harkita salilla käyntiä. Vaikka ne raamikkaasta ulkomuodosta huolimatta erehtyis luulemaan naiseksi, niin ei ne ainakaan enää uskaltais vittuilla
No mä oon joka suuntaan sen verran levee ettei varmaan siitä ole kiinni. Ei mua oikeen voi luulla naiseks koska tän kokosella oli aika vitun isot tissit joita mulla ei siis ole ::hihsmoke
Mutta mä oonkin niin hintelä :shy:

Pyöveli

Quote from: Ziperia on Sun 06.07.2008 15:39:31 (UTC+0300)
Quote from: Thrash on Sun 06.07.2008 15:27:10 (UTC+0300)
Quote from: Ziperia on Sun 06.07.2008 15:24:50 (UTC+0300)
Tai sitten vois myös harkita salilla käyntiä. Vaikka ne raamikkaasta ulkomuodosta huolimatta erehtyis luulemaan naiseksi, niin ei ne ainakaan enää uskaltais vittuilla
No mä oon joka suuntaan sen verran levee ettei varmaan siitä ole kiinni. Ei mua oikeen voi luulla naiseks koska tän kokosella oli aika vitun isot tissit joita mulla ei siis ole ::hihsmoke
Mutta mä oonkin niin hintelä :shy:
No sanot sitte seuraavalle jenkkisukulaiselle, joka tuollaisia pohtii, että "i want to be woman, but i have no tits."  ::hihsmoke

Taattu suosio sukulaisten keskuudessa  :good:
Jännän äärellä vuodesta 2007  :popper:

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview