Liian tulenarka aihe, jotta sille omaa lankaa kannattaisi laittaa

Started by nyyyps, Sun 19.04.2009 22:56:12 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Jarre

Toki toi pilapiirros on sinänsä oivaltava, ja pilapiirroksena lehdessä olis paikallaan....mut toi huomautus perussuomalaisista (=normaali suomalainenko) tekee tuosta ihan vitun ärsyttävän...  :jees:
Carpe Natem

The Änes


l am the bastard son - evil inborn, Satan in tip-top, from head to toe
Just look at me, sense my blitz, down riding route 666


I was born to lose but Im built for booze..

NaiNeN

Minusta kuva oli siksi osuva, kun turhan paljon on ihmisiä jotka tuhlaavat ja juovat vähäiset tulonsa ja sitten valittavat rahattomuudesta sun muusta  :jepso:


Quote from: --Jarre-- on Sat 11.06.2011 14:01:48 (UTC+0300)
Sinänsä se mikä tuossa piirroksessa ärsyttää on se että siinä yhdistetään leipäjonot, kirppiksellä käynti ja sossussa käynti automaattiseen alkoholin suurkulutukseen ja typerien juopotteluun. Ikään kuin kaikki jotka sossussa käy on juoppoja  ::smoke
Niin, yleensähän kunnon juopot on työkyvyttömyyseläkkeellä ja siksi nauttivat isommista tuloista kuin vaikka meikäläinen eikä heillä siksi ole edes oikeutta toimeentulotukeen  :jees:
Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

peter


Josse

No sie nyt olekki pumpattu rauhottavia niin täyteen ettet tajua ympäröivästä maailmasta mitään  :psp:
WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !



=Juku=

Itse asiassa perussuomalaiset (puolueena) olivat ensimmäiset, jotka julkisesti alkoivat ihmettelemään niin ulkolaisten kuin suomalaistenkin saamia "turhia" sosiaaliapuja. Se suomalaispuoli unohtui äkkiä vaalien alla ja jäljelle jäivät vain "kaikki" ulkolaiset!

Eiköhän tuo muiden virheiden näkeminen ole ihan "perisynti" jokaisen kohdalla.

Minä tykkään noista Mäkisen oivalluksista, ne kun osuvat niin täsmätulituksena kaikkiin stereotypioihin!

Me first (rules of traffic)

paavo

Juku ja minä ollaan suht samalla aallonpittudella. Kuva on hyvä karikatyyri nykymenosta.

nyyyps

Quote from: peter on Sat 11.06.2011 21:30:38 (UTC+0300)
Minua ei tuossa kuvassa eikä tekstissä ärsyttänyt mikään.  :kahvi:
Se oli ihan hassu ja oivaltava kuva, eikä se mitenkään kivespussejani uhannut. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

ukko

"I pull the blinds then I take my clothes off
Dance around the house like nature boy
My genitalia and pectoral muscles aren't
Quite what I would like them to be
But you don't see me
No one can see me
"

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview