Yleistä tablettitietokoneista.

Started by Jarre, Thu 18.08.2011 19:50:31 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Josse

WARNING:

This post may contain absolute bullshit. Viewer discretion necessary !

peter


nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Jarre

kävin koklaamassa mahdollisimman montaa tablettia samalla kun viimeksi käväsin verkkiksessä. Se Asuksen uus androidilla varustettu on perkuleen hyvä...niin hyvä että riippuu vähän käyttötarkoituksesta että kumpi on parempi se vai iPad 2:n  :jees:

Se verran koklasin että en oikein nähny hyötyä windows koneessa tuosta tabletista, on se toki vähän pienempi kuin läppäri, eli jos liikkuu paljon ja haluaa ulkona käyttää ni toki vähän helpompi, mut sekä applen että androidin softat on enempi ethty tablet käyttöä varten, windows taas ei.  :jees:
Carpe Natem

paavo

Hyvää noissa on helppo kuljetettavuus ja salamannopea käynnistyvyys. Ovat verkossa/3G heti.


Donkey

Quote from: eipassaa on Sat 24.12.2011 10:28:44 (UTC+0200)
iPaavo ja Facepaavo, mitä seuraavaksi, MiittiPaavo   :think:
MacPaavo (tietokonevalmistaja), PaavoConnection (it-operaattori), Päivä-Paavo (sanomalehti), Paavolinja (kuljetusfirma).
Somelainen sataprosenttinen vika :psp:

I'll never leave you lonely,
I'll be there tryin' to grab and hold, yeah,
I'm not the nicest guy you know
- Lordi - Not the nicest guy -

Setä ei vittuile, setä neuvoo :psp:

Hakuna matata, motherfucker! :pokeri:
With all due respect, intercourse yourself.

paavo


Jarre

Mä tässä mietin että jos olis telakalla varustettu tabletti ni sillä tää looraaminen olis paljon helpompaa....ehkis matkakäytössä tabletti olis hyvä...siis parempi kuin läppäri...  :think:

Siin on kuitenkin ne lisäjutut siitä tablettimaisuudesta  :jees:
Carpe Natem

paavo

Nyt oli tuolla reissussa mukana tabletti ja oli se helppoa, naps vaan kone päälle ja looraamaan.

Poika oli läppärillä liikenteessä ja siihen tikkua, antennia ja hiirtä virittelemään....on laukkua ja muuta härpäkettä.
Mulla oli tabletti ovitaskussa, ei muuta kuin kone tulille. :bounce:

En kaivannut edes tuota näppistä siihen(oli mukana), niin helppoa se oli jopa minulle. :blink:

koppis

Mäkin suunnittelin josko suoraan kiinasta jonkun tilaisin jossain vaiheessa... Olen nyt androidin todennu loistavaksi järjestelmäksi jo pelkästään ilmaisen ohjelma tarjonnan takia, eikä nuo maksullisetkaan montaa euroa maksa :bounce:
Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview