News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Hiusväritriid

Started by nyyyps, Fri 06.08.2010 10:18:23 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

[:]Kylkiluu[:]


nyyyps

En muista. Vihreät kai.
Ja tummat kulmakarvat ja pisamainen iho.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

peter

Tytölle laitoin sinimustan pari viikkoa sitten  :psp:

nyyyps

Sinimusta on yks lemppareita, vaan ku se ei pysy ku kuukauden. :sorry:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.


[:]Kylkiluu[:]

Molemmat varmaan käyvät mutta tuo tumma sävy miellyttää omaa silmää enemmän...

nyyyps

Jos systeri vain pääsee täälä käymään, niin saattaisin värjätä. Ite en jaksa enää räpiä, vaikka aiemmin on menny. ::hihsmoke

Tumman värin iteki nyt tahtosin, aurinko on niin polttanu ahistavan vaaleaksi. Toisaalta punanen olis aina se sama varma punanen.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

[:]Kylkiluu[:]

Mun tukasta valuu punainen alle viikossa viemäriin  ::nsmoke

NaiNeN

Sekoitan ruokaani Kitekattia. Mainoksen mukaan se pitää mirrin virkeänä ja karvan kiiltävänä.


Quidquid latine dictum sit, altum videtur. Futue te ipsum.

nyyyps

Mulla kaikki muu valuu pois, mutta punasesta jää sävyä vähäsen. Tuhkan väriset sävyt ei pysy ollenkaan, ne ei edes tartu mutta kulta/puna tekee jotain.

Värinpoistoa kokeillu kolmesti, ei vaalentanu. ::hihsmoke
Vaikka mulla on kyllä semmonen ihan tavallinen hius että kyllä sen pitäis melkein valkeaksi mennä. :blink:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview