News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Vikoja

Started by peter, Sat 04.08.2007 01:00:11 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

peter

Puhelin: Nokia N70

Puhelun päätyttyä käynnistyi värinä, joka ei loppunut ennenkuin sammutti puhelimen...  :think:

nahkaparturi

nokia 6110
kuoret menee paskaksi jos pidät kännykkää taskussa lunta kolatessa, ei kestä kosteutta, käy pölynimurista :kahvi:
So, you found out you're not a business man after all.
Just a man.
An ancient race.

All the love in all the world
Is not enough to save my soul tonight
-Lemmy

Diver

Quote from: peter on Sat 04.08.2007 01:00:11 (UTC+0300)
Puhelin: Nokia N70

Puhelun päätyttyä käynnistyi värinä, joka ei loppunut ennenkuin sammutti puhelimen...  :think:
Mulla on käyny joskus samoin, mutta puhelin ei edes sammunu muuta kuin irrottamalla akku :help:

Hanzuu

Quote from: Diver on Mon 06.08.2007 10:00:08 (UTC+0300)
Quote from: peter on Sat 04.08.2007 01:00:11 (UTC+0300)
Puhelin: Nokia N70

Puhelun päätyttyä käynnistyi värinä, joka ei loppunut ennenkuin sammutti puhelimen...  :think:
Mulla on käyny joskus samoin, mutta puhelin ei edes sammunu muuta kuin irrottamalla akku :help:
Sama juttu,mut vanhempi nokialainen  :help:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Diver

Quote from: hanzuu on Mon 06.08.2007 13:30:06 (UTC+0300)
Quote from: Diver on Mon 06.08.2007 10:00:08 (UTC+0300)
Quote from: peter on Sat 04.08.2007 01:00:11 (UTC+0300)
Puhelin: Nokia N70

Puhelun päätyttyä käynnistyi värinä, joka ei loppunut ennenkuin sammutti puhelimen...  :think:
Mulla on käyny joskus samoin, mutta puhelin ei edes sammunu muuta kuin irrottamalla akku :help:
Sama juttu,mut vanhempi nokialainen  :help:
Juu, vanhempi mullakin :jepso:


Heppi


Shadowen

#6
N70 on hidas kuin etana liisterissä.. Voiko hitaampaa puhelinta olla, valikoissa menee ikuisuus, varsinkin galleriassa tai musiikkivalikkoon haluttaessa.

Kamerakin tuossa on aivan, sanonko mistä? En viitsi :ras:
- kuvanlaatu on huono, sanoisin jopa että surkea, verrattuna esim sonyericssonin 2mpix kännykameroihin.
- kuvan ottaminenkin on hölmöä kun vaakakuva otetaan puhelin pystyssä ja pystykuva vaakatasossa, aivan kädetöntä nokialta!
- Kuvan lähettäminen, tässä palaa pinna jos ei aiemmin, kun lähettää pystykuvana otetun kuvan, joka näkyy galleriassa ihan ok, mutta mms-viestinä, niin eikös tämä typerä kapine venytä sen mittasuhteet ihan poskelleen kun sen mielestä se on vaakakuva.

Näppislukko tässä yksilössä sentään pysyy päällä, kaverilla sekään ei toimi. Akkukin pitäisi kai vaihtaa kun sellaista suosittelivat nokian sivuilla, kun on niitä viallisia, mutta en viitsi, vielä, antaa tuon nyt olla käytössä ja vaihdan sitten kun alkaa hiipumaan kun ei ole kuumenemisongelmaa.

Nokia, onko sieltä tulossa muuta kuin mokia? Menin tuollaisen ottamaan kun niin tarjosivat.
"Kun itseäni en yöstä erottanut, jo tunsin sinut minussa. Nyt kun aamu ympäröi meidät, varjelen sinua, valoa varjossani"

[tt]By reading this post in forum, your soul is now the exclusive property of Apache and subsidiaries.
Unauthorized use of Apache Forum posts, images, materials, souls, odors, and oxygen is strongly discouraged.
And...We know where you sleep[/tt]

paavo

N90 ollut kohta 2 vuotta koko ajan taskussa työmailla, kesät talvet. Välillä hiestä märkä kuin uitettu ja hyvin pelittää.
Kuvata voi vaikka millaisissa asennoissa, näyttö ja etsin pyörii kuin hullun muna mielettömän perseessä.
Radion ja värinän puute riepoo joskus mutta se on ominaisuus, ei vika.

Jarre

Tähän on pakko laittaa suunnittelun ilmeisesti ajatusvirhe mut mul on N73 ja tehtiin tuossa viime viikolla sellasta teemahaastattelua ja yritin äänittää
kännykän äänitys toiminnolla, ja joku visapää on päättäny et äänityksen maksimi aika on 1 minuutti, mitä hel***tiä mä yhdellä minuutilla teen
ja toi 1 minuutti vie mahtavat 42 kiloo muistii et ei se voi siitä olla kiinni, kävi vähän hermoihin ku joutu kokoajan räplää äänitystä uudelleen päälle...prkl :ras:
Carpe Natem

Shadowen

Quote from: Jari L. on Sat 13.10.2007 23:51:35 (UTC+0300)
Tähän on pakko laittaa suunnittelun ilmeisesti ajatusvirhe mut mul on N73 ja tehtiin tuossa viime viikolla sellasta teemahaastattelua ja yritin äänittää
kännykän äänitys toiminnolla, ja joku visapää on päättäny et äänityksen maksimi aika on 1 minuutti, mitä hel***tiä mä yhdellä minuutilla teen
ja toi 1 minuutti vie mahtavat 42 kiloo muistii et ei se voi siitä olla kiinni, kävi vähän hermoihin ku joutu kokoajan räplää äänitystä uudelleen päälle...prkl :ras:
That's a Nokia, selling only a Mokia..  :ras:
"Kun itseäni en yöstä erottanut, jo tunsin sinut minussa. Nyt kun aamu ympäröi meidät, varjelen sinua, valoa varjossani"

[tt]By reading this post in forum, your soul is now the exclusive property of Apache and subsidiaries.
Unauthorized use of Apache Forum posts, images, materials, souls, odors, and oxygen is strongly discouraged.
And...We know where you sleep[/tt]

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview