audiolevyjen poltto

Started by Noutaja, Mon 26.09.2011 21:08:35 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nyyyps

Mie kans käytän RW-levyjä, varsinki niissä autoissa, joissa on pelkkä CD-soitin. Tuhlausta polttaa kiekko kolmasti viikossa vain siksi että yhteen kyllästyy. :jepso:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Juku=

Lievästi typerä kysymys: Poltitko CD:n DVD pyörittimellä?

Me first (rules of traffic)

Kastori

Ole tainnu pariin vuoteen jaksaa polttaa levyä kun kuitenkin autossa on radio..
Toki mielessä pyöriny että jonku elviksen tai topin levyn vois polttaa jotta ois jotain laulettavaa..
:sdfg:

ukko

Ei jaksa enää autossa levyjä pyöritellä, kun usb-tikusta soittaa musiikkia.... tai sitten luurista fm-lähettimellä... jos vain sellainen oisi omassa luurissa  :psp:
"I pull the blinds then I take my clothes off
Dance around the house like nature boy
My genitalia and pectoral muscles aren't
Quite what I would like them to be
But you don't see me
No one can see me
"

Löylyttäjä

Tuohon sitten vaikuttaa levyn merkki ja malli, polttavan aseman merkki ja malli yms. Nykyisellä autoradiolla toimii kaverin kahdelle eri merkkiselle polttamista levyistä toisen merkin levyt :psycho:


Noutaja

Quote from: LeX on Tue 27.09.2011 21:47:53 (UTC+0300)
Niin, ja siis kyllä mä ainakin olen ihan toimivia audiolevyjä tehny Nerolla ( useammalla versiolla )...
Juu, Nerolla mä itekin oon aina levyni tehny. Nyt vaan jostain syystä ei onnistu. Tää mun nykyinen versio on kymppi.

Quote from: omglolnoob on Tue 27.09.2011 22:05:14 (UTC+0300)
Mie kans käytän RW-levyjä, varsinki niissä autoissa, joissa on pelkkä CD-soitin. Tuhlausta polttaa kiekko kolmasti viikossa vain siksi että yhteen kyllästyy. :jepso:
Juurikin tästä syystä mä teen näin. Miks helvetissä se on niin vaikea ymmärtää?

Quote from: Juku on Tue 27.09.2011 22:07:11 (UTC+0300)
Lievästi typerä kysymys: Poltitko CD:n DVD pyörittimellä?
Dvd-asemahan tuo on.
> http://www.asus.com/Optical_Storage/Internal_DVD_Drive/DRW24B3ST/#specifications
Ja kyllä, valitten että polttaa cd:n ennenku alan säheltään.
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it.

Ruutupaitarakastaja

Jos automankasta löytyy mp3-toisto, niin yksi vaihtoehto on polttaa cd-r täyteen mp3:sia ja kuunnella niitä. Valikoimaa mahtuu sen n. 700 megan verran ja yhteen kansiolliseen ei ihan heti kyllästy ja levyä ei ihan joka viikko tarvi vaihtaa.

Perus audiolevyyn mahtuu se n.20 kpl ja on paljon alttiimpi naarmuille ja lialle. USB-paikkakin automankastani löytyy, mutta käynnistyksen yhteydessä tikku saattaa mennä sekaisin ja sen kanssa säätäminen poltti hermot totaalisesti.

nyyyps

RW-levyt käyttäjineen tulee polttaa roviolla, koska jänisrutto! :aatu:
:hihi:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Lutris=

Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964

nyyyps

Itsehän poltan kynttilää molemmista päistä. :nykyraide:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview