News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Senttihuutokaupat

Started by Lyra_, Wed 27.01.2010 23:25:58 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Oletko koskaan kokeillut senttihuutokauppoja?

Olen kokeillut
Olen joskus harkinnut kokeilevani
En ole kokeillut
Turhia kaikki, vitut niistä mitään voita..
Mitä? Mähän olen jo ihan koukussa niihin?!

Lyra_

Jos olet kokeillut niin mitä sivustoa? Ja oletko koskaan voittanut mitään? :bounce:

Tuota on tullut kokeiltua, mutta en ole voittanut mitään. Ukko kanssa tuota kokeili ja se taas voitti sieltä 20pakettia Presidentti kahveeta 0,18e:llä ja postikulut oli vielä ilmaset :psp:

http://fi.sunnycent.com/
Yell at me, I want to be your light that shines
But my ground is shaking and I might fall
I wish that I could say... I wish that I could be your evil... your evil in a closet

Kastori

jossain ois ilmasia huutojakin mutten muista missä.. vissii fiksuhuudossa.. mutta se nyt on nii suosittu ettei sieltä voi mitään voittaa..

Lyra_

Yell at me, I want to be your light that shines
But my ground is shaking and I might fall
I wish that I could say... I wish that I could be your evil... your evil in a closet

Paskis

En ole kokeillut, kusetusta kaikki. Voittaminen täyttä arpapeliä ja muutenkin mestojen omat työntekijät tai botit voivat aivan hyvin olla korottamassa huutoja, kyseistä hommaahan on melko mahdotonta valvoa.
Ei tää oo nyt niin vakavaa, tää on vaan jääkiekkoo.

=Lutris=

Quote from: Paskis on Thu 28.01.2010 17:55:29 (UTC+0200)
En ole kokeillut, kusetusta kaikki. Voittaminen täyttä arpapeliä ja muutenkin mestojen omat työntekijät tai botit voivat aivan hyvin olla korottamassa huutoja, kyseistä hommaahan on melko mahdotonta valvoa.
:think: Softassa taitaa olla joku korotusautomaatti, mikä pitää huolen, että hinta saadaan oikealle tasolle  :drag:
Ennemmin huonoa huumoria kuin ei huumoria ollenkaan
Huonoa makua ja riman alituksia jo vuodesta 1964 lähtien
Paskan myivät
Paskaa huumoria jo vuodesta 1964


morkkis

"kaveri" leikkis noitten kans koulussa ja uskoi voittavansa.. mä tietysti rohkaisin sitä sanomalla, että ne on kusetusta  :blink:

Señorita iCola

http://www.bidster.com/?affil_id=3011&set_country=fi
tuota oon joskus kokeillut, siitä vähän erilainen että alin ainoa tarjous voittaa, pitää vaan veikata mitä kukaan ei oo vielä huutanut ja alimpana.
Menestykseen on kaksi sääntöä:
1. Älä koskaan paljasta kaikkea.

Kivipää

Kokeiltu on ja mitään ei tullut ja omaa rahaa en ole laittanut, mutta niillä ilmaisilla huudoilla olen kokeillu. Pitäs aika paljon ostaa niitä huutoja, että voittaisi kun jossain paikoissa on 2 ilmasta huutoa joka päivä ja jotkut käy niillä aina huutamassa niin pysyy ne samat tuotteet monta päivää huudettavana.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview