News:

Apachefoorumi Twitterissä:
https://twitter.com/apachefoorumi

Main Menu

Moottoriurheiluvideot

Started by Baz, Wed 06.01.2010 17:13:33 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

hvl

Ja muka liikkuvasta kuvasta ei saa käsitystä vauhdista! Kyllä vetää ihan käsittämätöntä kyytiä!

IsoPahaJolppi

 :think: Mulla oli aikanaan joku "realistisesti maisemamallinnettu" rallipeli, joku british rally champions, ja siinä joutus ajelemaan juur ruollaisia helkutan rännejä, minä silloin ajattelin että ei voi olla niin kapeita kujia, mutta näköjään voi olla ( ja kyllä, viininviljelijä vatanen on nopeampi kuin minä...).
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

-teme-


Baz

- Huomenta, kaunis ilma tänään.
- Antaa olla vaan! Kyllä se siitä pilvistyy!

-teme-



Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

-teme-

Ruuhka-aika, kaikki lähteny samaan aikaan rallia ajamaan :psp:


Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview