News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Ja ikä on 13. Apuja.

Started by Sir Sika, Thu 09.03.2006 12:45:57 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sir Sika

Ja ikä on 13. Apuja.
Ilmianna »
7069
08.3. 20:35:11
viesti 1 / 19
Olin yhden 17 vuotiaan kanssa. Sitä ennen 16 vuotiaan, ja sitä ennen 15, sitä ennen 14vuotiaan. En tykkää yhtään mun ikäsistä pojista. Ne juoksee tyttöjä karkuun, kun minä tykkään läheisyydestä ja pusuttelusta.

Mulla on ikävä yhtä 14-vuotiasta poikaa.. :l oltiin yhessä, ei pussattu, mutta oltiin muuten vaan lähekkäin, kerran yhdessä discossa oltiin lähekkäin, ja sellainen poskipusu. Oltiin yhessä 2 viikkoa. :s Saattaa kuulostaa naurettavalta mut joo.. kertokaa että mitä mie sanon sille, että saan sen takasin?? Vaikka, se onkin yhen 5-luokkalaisen kanssa..! niin tuota.

ajattelin silti pyytää... :S
NaLLuGGa
08.3. 20:44:18
viesti 2 / 19
Jos sillä on joku muu, ja sillä menee hunosti, Nii ÄLÄ yritä tunkee siihen väliin koska se toinen tyttö tietenkin yrittää saada takasin..Kuten on sanontakin: pidä ystävät lähellä, viholliset lähempänä
Molla_barbu
08.3. 20:45:38
viesti 3 / 19
Ei kannata sekaantua niiden 'seurusteluun'
Tai no. Itse en välittäis siitä paskaakaan, mutta olenkin ilkeä. 8-)
oijoijoi
08.3. 20:47:10
viesti 4 / 19
"pidä ystävät lähellä, viholliset lähempänä" en oo koskaan ymmärtänyt kyseistä sanontaa.
Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Poslari

Ota seuraavaksi 8-vuotias!Sen ikäinen on melkoisen varmasti uskollinen ja palvoo sua! :jepso:
Baby take my hand... Don't fear the Reaper
We'll be able to fly... Don't fear the Reaper
Baby I'm your man... -Blue Öyster Cult-


Sir Sika

Oon tehnyt asioita
joilla ei oo muuta tarkoitusta
kuin olla tikareita
jotka tarkoitettiin ainoastaan
sinuun uppoomaan
Antaisin anteeksi
jollen heikolta näyttäisi -Apulanta - Viisaus ei asu meissä-

"Idiootteja on helpompi sietää, jos heitä ei ajattele typerinä ihmisinä vaan poikkeuksellisen lahjakkaina apinoina."
- Nuorempi komisario Kyösti Pöysti

Portsarit luulevat olevansa jotain JOTAIN, eivätkä ole mitään erityisempää. Pieni valta saa miehen näyttämään mukamas suuremmalta ja vaikuttavammalta, loppujenlopuksi itsetunto on alhaalla ja mitätön kaiken tehdyn egon alla.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview