News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

hyvät kuulokkeet

Started by morkkis, Fri 28.12.2007 13:09:30 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

morkkis

#20
mä tarvitsisin uudet nokian kuulokkeet e51 puhelimeen.. mun vanhoista vääntys se pää mikä työnnetään kännykkään...

edit. tilasin cdonista nokian kuulokkeet maksovat 9.95€

Atomisaattori

Quote from: tredic on Sat 27.09.2008 17:02:21 (UTC+0300)
Quote from: jiidee on Fri 26.09.2008 07:12:09 (UTC+0300)
Quote from: tredic on Thu 25.09.2008 22:28:56 (UTC+0300)
Skullcandyn kuulokkeet ostin iPodiin

Soiko ne hyvin...luulin että ne on vaan muodikkaan näköisiä  :think:
Paremmin ku vanhat  :jees:
Skullcandy ink´d tuli ostettua  :jepso: hyvältä kuulostaa, huomattavasti parempi kuin Nokian kuulokkeet

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Sworn

Hell, there are no rules here - we're trying to accomplish something.

jiidee

Quote from: Liekki on Sun 19.10.2008 10:59:20 (UTC+0300)
Quote from: tredic on Sat 27.09.2008 17:02:21 (UTC+0300)
Quote from: jiidee on Fri 26.09.2008 07:12:09 (UTC+0300)
Quote from: tredic on Thu 25.09.2008 22:28:56 (UTC+0300)
Skullcandyn kuulokkeet ostin iPodiin

Soiko ne hyvin...luulin että ne on vaan muodikkaan näköisiä  :think:
Paremmin ku vanhat  :jees:
Skullcandy ink´d tuli ostettua  :jepso: hyvältä kuulostaa, huomattavasti parempi kuin Nokian kuulokkeet

Mä olen luullut että ne on vain ulkonäön takia valmistettu ja äänenlaatu on jotain kauheaa...ilmeisesti ei ole?  :think:




Siinä teille:
http://www.digishop.fi/index.php?tuote_id=1083&kategoria=103&sub=102
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Atomisaattori

Quote from: jiidee on Tue 18.11.2008 14:37:05 (UTC+0200)
Quote from: Liekki on Sun 19.10.2008 10:59:20 (UTC+0300)
Quote from: tredic on Sat 27.09.2008 17:02:21 (UTC+0300)
Quote from: jiidee on Fri 26.09.2008 07:12:09 (UTC+0300)
Quote from: tredic on Thu 25.09.2008 22:28:56 (UTC+0300)
Skullcandyn kuulokkeet ostin iPodiin

Soiko ne hyvin...luulin että ne on vaan muodikkaan näköisiä  :think:
Paremmin ku vanhat  :jees:
Skullcandy ink´d tuli ostettua  :jepso: hyvältä kuulostaa, huomattavasti parempi kuin Nokian kuulokkeet

Mä olen luullut että ne on vain ulkonäön takia valmistettu ja äänenlaatu on jotain kauheaa...ilmeisesti ei ole?  :think:




Siinä teille:
http://www.digishop.fi/index.php?tuote_id=1083&kategoria=103&sub=102
onhan nuo aika bassovoittoiset, eipä mulla ole vertailukohtaakaan  :jees: mulla ei ole tarvetta tuollaisiin suuriin"kuppi"kuulokkeisiin.
Tykkään noista pienistä, pysyvät hyvin päässä pyöräillessäkin

"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson


Rökkis

#25
Itehän ostin Skull Candy Lowriderit, jotka hajos jotakuinkin kahessa viikossa, tai no toisesta kuulokkeesta ei tuu ääntä enää.  :psp:

http://cdon.fi/kotielektroniikka/skullcandy_lowrider_metallica-966708

Laitoin tilaukseen tällaiset astetta kalliimmat samanmerkkiset. http://cdon.fi/kotielektroniikka/skullcandy_hesh_metallica-966700
On muuten aika jänskää että cdonilta saa melkein puolet halvemmalla samat kuulokkeet kuin muista verkkokaupoista mitä nyt olen hintoja katsellut.

Niin ja nykyään kuuntelen vanhalla headsetillä jotka löysin arkistojen uumenista, toimii muuten hyvin.  ::hihsmoke
"Nothing but a damn luck, motherfucker!"
- Yeah, but that counts too.

jiidee

Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Rökkis

#27
Quote from: jiidee on Wed 10.12.2008 14:39:21 (UTC+0200)
Quote from: caporegime on Wed 10.12.2008 08:29:00 (UTC+0200)
Skull Candy

Tekee kalliita design-kuulokkeita, joissa on peruskuulokkeen ääni. :nope:

Katotaan nyt miten seuraavat kestää. Jos ei kestä niin ostan tällaiset klassikot

http://cdon.fi/kotielektroniikka/koss_porta_pro-524807

Oikeastaan toi oli oma vika että toisesta kuulokkeesta meni ääni kun hypistelin sitä johtoa.
"Nothing but a damn luck, motherfucker!"
- Yeah, but that counts too.

Jaussi

#28
Itelläni Koss Porta Proot, ihan tyytyväinen olen näihin, eikä hinta (40€) todellakaan ollut paha laatuun nähden.

E: No pöh, cdonista olis saanu paljon halvempaan hintaan, itte kun ostin ihan citymarketista..

Ja noissahan on muuten elinikäinen takuu valmistajalta, koskee vain alkuperäistä ostajaa tosin.
Juurella puun, joella rannan löydät arvoituksen. Sitä pähkäillessä menetät karvoituksen.

PIFu

skullcandyissa on kyllä hyvä äänenlaatu hintaansa nähden mut kuulokkeiden kestävyys EI ole huipuluokkaa kun tuo muovi ei tuuppaa pysymään kasassa kun lähennellään 0 asteisia kelejä.. koss porta proista en tykkää kun ei peitä korvia.. sennheiserit on mun mieleeni kalliita äänenlaatuunsa nähden.. sonyn laatuun en ollut tyytyväinen mut philips on kyllä yllättänyt.. aattelin pistää tilaukseen Philips SHP8900.. niissä pitäis olla laatu kohdillaan.. Philipsin SBCHP400 suosittelen ehdottomasti jos kelpaa kuulokkeet jotka ei peitä korvia kokonaan.. MAHTAVAT niin pieniksi

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview