News:

Apachefoorumi.net
Sielussani on mursu...

Main Menu

Millanen?

Started by Diver, Fri 08.06.2007 09:27:04 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Löylyttäjä

Varoituksen sana:
Isomman(miksei vähän pienemmänkin) altaan kanssa tarvitset kemikaaleja altaan kunnossapitoon. Myös suodatinten saatavuus kannattaa tarkistaa, jos altaan mukana tulee valmistajan suodatinpumppu joka käyttää valmistajan kahden viikon välein vaihdettavia "kertakäyttö"suodattimia.

Jarre

Kai tuo altaan valinta riippuu siitä että paljon on tilaa ja paljonko haluaa laittaa siihen rahaa kiinni.
Viime vuonna laitettiin kaverin pihalle tuollainen: http://www.suomela.fi/kleoimg/9215.jpg (kuva ei oo kaverin pihalta)
Se makso jotain ~750€ mut vaati vähän duunii pystyttää. Se on jotain 4,5m halkaisijaltaan.
Kuinka paljon tilaa sulla on sitä allasta laittaa?
Ainaki toi allas on toiminu hyvin. Siihen on joutunu ostaa sitten talveks pressun suojaks.(Tossa käytettiin ihan raksapressua)
Carpe Natem

Diver

Kyllä tilaa olis, mut lapset on vasta 2v 9kk, ni ei vielä tarvi mitään erikoista :jepso:

Hanzuu

   Tuollainen säilynyt muutaman kesän ehjänä ja ei ole liian syvä  :jepso: Ne kovalaitaiset on kans hyviä mut niissä pitää olla tarpeeksi vettä et laidat kestää pystyssä.
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!


Jarre

Jos lapset on pieniä ni toi Anttilan allas on varmaan ihan käypä siihen tarkoitukseen :jepso:
Carpe Natem

Diver

Quote from: Jari "Obscure" L. on Fri 08.06.2007 14:07:16 (UTC+0300)
Jos lapset on pieniä ni toi Anttilan allas on varmaan ihan käypä siihen tarkoitukseen :jepso:
Ja voihan siinä itekin vähän snorklata  :jepso:

Hanzuu

Pitää vain muistaa et pieni lapsi voi hukkua yllättävänkin matalaan veteen  :sorry: Noiden kanssa saa aina olla silmät selässäkin...ilman valvontaa ei edes pieneen altaaseen  :nopsu:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Diver

Quote from: hanzuu on Fri 08.06.2007 14:11:51 (UTC+0300)
Pitää vain muistaa et pieni lapsi voi hukkua yllättävänkin matalaan veteen  :sorry: Noiden kanssa saa aina olla silmät selässäkin...ilman valvontaa ei edes pieneen altaaseen  :nopsu:
Tiedän :good:

Hanzuu

Quote from: Diver on Fri 08.06.2007 14:12:28 (UTC+0300)
Quote from: hanzuu on Fri 08.06.2007 14:11:51 (UTC+0300)
Pitää vain muistaa et pieni lapsi voi hukkua yllättävänkin matalaan veteen  :sorry: Noiden kanssa saa aina olla silmät selässäkin...ilman valvontaa ei edes pieneen altaaseen  :nopsu:
Tiedän :good:
Tiedän että tiedät  :jepso: Jotkut perkuleet ei vain tajua ja sit saa lukea kuinka "lapsi oli vain 10min. yksin ja siinä välissä kai se tapahtui"  :angry:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview