News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Golf

Started by Saatana, Wed 19.03.2008 16:48:02 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jokse

Onhan se urheilua kun kerran Urheilukanavalla näyttävät. :bounce:

IsoPahaJolppi

Rautaseiska
Mies hoipertelee aluesairaalan ensiapuun rautaseiska niin tiukalla mutkalla kaulan ympärillä, että henki vinkuu kuin hihnaa luistattaisi ja naama punoo mustanpuhuvana verentunkua.

Päivystävä lääkäri riuska ja roteva hoitaja vänkärinään saa mailan vängätyksi irti ja tilkitsee pahimmat avohaavat eri puolilta päätä, kursien parhaimmillaan toistakymmentä tikkiä yhteen jonoon.

Uteliaana ja vähän velvollisuudenkin vuoksi hän sitten kysäisee, kuinka kaikki oikein kävi.

"Olin rauhallisella sunnuntai-iltapäivän golf-kierroksella vaimon kanssa, kun häneltä - kuinka ollakaan - kolmosreiän avauslyönnillä lipsahti pallo reilusti viereisen lehmälaitumen puolelle. Menimme etsimään palloa ja se kesti sen verran aikaa, että reiän aloitukseen ehti kertyä jo ryhmä muita pelaajia odottamaan vuoroaan. Kun olin aikani kierrellyt ympäriinsä, huomasin yhdellä lehmistä jotakin valkoista häntäpäässä. Nostin varovasti lehmän häntää, ja siellähän se oli vaimon pallo suoraan lehmän ahterissa. On se vaimon pallo sinne laitumelle ennenkin hakeutunut, vaan ei näin erikoiseen paikkaan."

"No nyt alan pikku hiljaa ymmärtää", keskeytti lääkäri. "Ei oikeastaan mikään ihme, että lehmä pillastui perusteellisesti!"

"Ei siinä niin käynyt ollenkaan. Minä itse tein elämäni pahimman erheen. Nostin lehmän häntää uudelleen ja huusin vaimolle, että tämä näyttää ihan siltä kuin se olisi sinun!"

Anteeksi vaan, hra S mutta oli ikäänkuin pakko pistää tämä tähän väliin...
Josku on ollut mielessä, josko kokeilisi, tiedä vaikka miten hauskaa olisi, mutta kun on nämä työt ja kaikki muut hienot tekosyyt, ettei ole päässyt toteuttamaan. Sukulaismies kyllä käy useammassakin paikassa vuosittain ulkomaita myöden huiskamassa palloa koloon, että sitäkautta saattaisi saada edullisestikin kokeiltua, muttakun...
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Jarre

 :yaya: meikä on käynyt Paloheinässä pelailemassa muutaman kerran kesässä, tällä hetkellä harrastetta hidastaa pelivälineiden puute, eli joudun pelailemaan laina mailoilla......muuten tosi kiva ja rentouttuva harrastus, suosittelen ainaki kokeilemaan   :good:

p.s eikä kai nykyään oo eliitin kalliimpi harrastus ku korkeintaan ruotsissa
Carpe Natem

nyyyps

http://sports.popcrunch.com/the-50-hottest-female-golfers-of-all-time/

En tiiä, joko oletta kattonu, mutta kun otsikossa on neljä samaa kirjainta ku triidin nimessä, niin kai tuo tarpeeksi läheltä aihetta liippaa. ::hihsmoke
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

=Juku=

Quote from: omglolboob on Wed 09.09.2009 22:32:44 (UTC+0300)
http://sports.popcrunch.com/the-50-hottest-female-golfers-of-all-time/

En tiiä, joko oletta kattonu, mutta kun otsikossa on neljä samaa kirjainta ku triidin nimessä, niin kai tuo tarpeeksi läheltä aihetta liippaa. ::hihsmoke
totta mooses!


Me first (rules of traffic)


=Juku=


Me first (rules of traffic)

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview