Cyber nations

Started by Tatimo, Sat 23.02.2008 09:53:31 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Latexi

Quote from: Ziperia on Wed 02.09.2009 17:22:19 (UTC+0300)
HEI! en muuten kehota ketään enään liittymään TDO:hon. Ellette sitten tee sitä kasvu mielessä, se on nimittäin oelin paras paikka kasvaa...
Mutta Grämlineihin liittykää!

\o  \o  \o  Ich bin ein Grämlin!  o/  o/  o/
eikös grämlinit pääasiassa hae isoja valtioita? ja kyllä FCOssa myös kasvaa ;) lisäksi se on hyvä starttiliitto, jos sinne maailmalle tahtoo lähteä.

Ziperia

Quote from: Latexi on Wed 02.09.2009 17:49:06 (UTC+0300)
Quote from: Ziperia on Wed 02.09.2009 17:22:19 (UTC+0300)
HEI! en muuten kehota ketään enään liittymään TDO:hon. Ellette sitten tee sitä kasvu mielessä, se on nimittäin oelin paras paikka kasvaa...
Mutta Grämlineihin liittykää!

\o  \o  \o  Ich bin ein Grämlin!  o/  o/  o/
eikös grämlinit pääasiassa hae isoja valtioita? ja kyllä FCOssa myös kasvaa ;) lisäksi se on hyvä starttiliitto, jos sinne maailmalle tahtoo lähteä.
Niin no, voipi olla... TDO:ssa nyt vaan on saumaa antaa aika paljon kasvuapua. kiva paikka oli kasvaa. Ja kyllä, Grämlinit hakee top 10% valtioita tai sellasia joilla on MP, mutta jos saa memberin vannomaan sun puolesta niin sillon pääsee ihan kuinka pienenä tahansa. ja minä tosiaan olen grämlin ;)

Latexi

Quote from: Ziperia on Wed 02.09.2009 18:10:46 (UTC+0300)
Quote from: Latexi on Wed 02.09.2009 17:49:06 (UTC+0300)
Quote from: Ziperia on Wed 02.09.2009 17:22:19 (UTC+0300)
HEI! en muuten kehota ketään enään liittymään TDO:hon. Ellette sitten tee sitä kasvu mielessä, se on nimittäin oelin paras paikka kasvaa...
Mutta Grämlineihin liittykää!

\o  \o  \o  Ich bin ein Grämlin!  o/  o/  o/
eikös grämlinit pääasiassa hae isoja valtioita? ja kyllä FCOssa myös kasvaa ;) lisäksi se on hyvä starttiliitto, jos sinne maailmalle tahtoo lähteä.
Niin no, voipi olla... TDO:ssa nyt vaan on saumaa antaa aika paljon kasvuapua. kiva paikka oli kasvaa. Ja kyllä, Grämlinit hakee top 10% valtioita tai sellasia joilla on MP, mutta jos saa memberin vannomaan sun puolesta niin sillon pääsee ihan kuinka pienenä tahansa. ja minä tosiaan olen grämlin ;)
Paljos siellä TDOssa buustitaan ja vaatimukset buustin? FCOssa riittää kunhan on riittävän aktiivinen, niin tulee sitten se 45mil buusti. Tämä infra<1000 valtioille

Ziperia

Quote from: Latexi on Wed 02.09.2009 18:25:01 (UTC+0300)
Quote from: Ziperia on Wed 02.09.2009 18:10:46 (UTC+0300)
Quote from: Latexi on Wed 02.09.2009 17:49:06 (UTC+0300)
Quote from: Ziperia on Wed 02.09.2009 17:22:19 (UTC+0300)
HEI! en muuten kehota ketään enään liittymään TDO:hon. Ellette sitten tee sitä kasvu mielessä, se on nimittäin oelin paras paikka kasvaa...
Mutta Grämlineihin liittykää!

\o  \o  \o  Ich bin ein Grämlin!  o/  o/  o/
eikös grämlinit pääasiassa hae isoja valtioita? ja kyllä FCOssa myös kasvaa ;) lisäksi se on hyvä starttiliitto, jos sinne maailmalle tahtoo lähteä.
Niin no, voipi olla... TDO:ssa nyt vaan on saumaa antaa aika paljon kasvuapua. kiva paikka oli kasvaa. Ja kyllä, Grämlinit hakee top 10% valtioita tai sellasia joilla on MP, mutta jos saa memberin vannomaan sun puolesta niin sillon pääsee ihan kuinka pienenä tahansa. ja minä tosiaan olen grämlin ;)
Paljos siellä TDOssa buustitaan ja vaatimukset buustin? FCOssa riittää kunhan on riittävän aktiivinen, niin tulee sitten se 45mil buusti. Tämä infra<1000 valtioille
Pääasiassa kaikille lähetettiin aluksi vaan 1m. mutta jos oli aktiivinen niin sai AGP:n, joka oli aika pitkälle 30 paikkella kun lähin. sen lisäks olis vielä pari muuta, muuta ne tais olla pienempiä. sit aina välillä lähetetään ~30m pakkauksia niille jotka lukee foorumia tarpeeks tiuhaan huomatakseen ilmoittautumis triidin. (about 1kk aikaa :psp: ) AGP:ssä on vielä se hyvä puoli että sulla on mahdollisuus saada opsatusta askel askeleelta mitä kannattais missäkin vaiheessa tehdä, ja siihen kuuluu sisään kasvun jälkeisten tech diilien hommaaminen liiton sisältä.

Jos sielä siis on hereillä, niin rahaa kyllä saa, mutta jos nukkuu onnensa ohi niin kuin suuri osa harmikseen teki, niin 1m se jää  ::nsmoke

Ziperia

Voisin vielä lisätä että TDO neutraalius "takaa" sen ettei se joudu liittojen välisiin sotiin, mikä antaa hyvän kasvurauhan. tapella voi isonakin.
Lisäksi hyvät kaupppa- ja ystävyyssuhteet muihin Aqua liittoihin antaa aika suuren turvan ;)


morkkis


Latexi

TDO 30m buusti ja 1m alkuraha ~ 1,7k infraa
FCO 45m buusti ja 3m alkuraha ~ 2k infraa

FCOssa on niin vähän noita techin myyjiä(kiitos buustien), että heti saattaa juuri pelin aloittaneen ja liittoon liittyneelle henkilölle tupsahtaa ne 12m tekkidiili rahaa.

Silloin kun itse aloitin pelaamisen ei mitään buust juttuja ollut ja tässä mennyt yli vuosi että on saavutettu NS>30k. Nykyään siihen menee n. puolet vähemmän aikaa.

Ziperia

Täytyy kyllä myöntää että se vauhti on hyvä.

Mutta kasvun jälkeen kuitenkin grämlineihin :D

Latexi

Quote from: Ziperia on Thu 03.09.2009 19:56:46 (UTC+0300)Mutta kasvun jälkeen kuitenkin grämlineihin :D

Ei ole kyllä tullut mieleen mennä grämlineihin, tai mihinkään muualle ylipäätänsä kun se eroaminen on käynyt mielessä. Ainoa liitto jota olen harkinnut on Nordreich...

Ziperia

Quote from: Latexi on Wed 09.09.2009 21:58:39 (UTC+0300)
Quote from: Ziperia on Thu 03.09.2009 19:56:46 (UTC+0300)Mutta kasvun jälkeen kuitenkin grämlineihin :D

Ei ole kyllä tullut mieleen mennä grämlineihin, tai mihinkään muualle ylipäätänsä kun se eroaminen on käynyt mielessä. Ainoa liitto jota olen harkinnut on Nordreich...
Niin se tuntuu aika monella pohjoismaalaisella olevan :s

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview