News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Hiekkalaatikko, wtf?

Started by Lexa, Fri 23.11.2007 15:04:06 (UTC+0200)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



enoelmeri

vittu mitä paskaa, ettekö te voi edes nickin antaa ollan rauhassa, saatana

Lexa

#62
... on nyt vaan ihan hiljaa siellä... :kahvi:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Betonishamaani

Note to self: Älä avaa Tuomarin triidejä. Mielessä pyörii nyt vain ihmistuhatjalkaiset, paskan syöminen ja höpsähtäneet lääkärisedät.

Quote from: NaiNeN on Thu 25.07.2013 19:38:41 (UTC+0300)
Mie eilen mietin että mitäköhän tuommonen vankilapsykiatri sanois Tuomarista  :think:



julienin peba

 :spanks:HÖ...paljon on luettavaa, voisko ojku auttaa ääneen lukemalla, kuuntelen kyllä sujuvasti vaikka kiinan eri murteita, enkä enään ajele kaalimaan kadillakilla, naapurit valitti jatkuvasta kaalinhajusta, mutta silti koitan olla raapimatta varpaan välejäni kaupan kassajonossa ja heiluttelemasta kiinteää pebaani elokuvissa. Karvoja on, onkos teillä??? Ikääkin kohta epäjumalan verran, kunikaaksikin olen itseni kerran järven rannalla julistettu, kaiku vastasi kysymykseeni: on kuningas noin 170 kertaa, joten olen virallisesti kunkku...eikä muuten maistu punkku tai muukaan litku missä joku on varpaitaan liotellut.

Tästä eteenpäin hamaan tulevaisuuteen lupaan etten lupaa yhtikäs mitään, ja ainakin koitan käyttäytyä kunnioittavasti vanhusten takana, kävelykeppiä en käytä kun sunnuntaisin...jollei ole vaimo sitä piilottanut tai muksut sitä takkapuksi sahanneet, asun asunnossa jota kutsutaan kodiksi, sitä en vieläkään tiedä mitä tai ketä meillä asustelee, vaan onko silläkään niin väliä.

En tykkää, ja sitten tykkään, siinä vastaukset esiintuleviin kysymyksiin, muihin vastailen välillä ja useinmiten vain helmikuun 30 päivä klo: 13-13.04 välisenä aikana paikallista aikaa, muina aikoina saattaa vastauksen saaminen kestää sen kuus seklönttiä koska tunnissa on 78 sekunttia ja appelsiinit on jakamatta.

Anteeski kuitenkin kun tänne änkesin, mutta saatte nyt vaan luvan kestää, ei se minua häiritse, joten jatkakaa...jollei oma jatko riitä.


Atomisaattori


"Good judgment comes from experience. Experience comes from bad judgment." - Jim Horning
Älä koskaan väittele idiootin kanssa. Hän vetää sinut omalle tasolleen ja voittaa sinut kokemuksellaan.
"Trying is the first step toward failure." - Homer Simpson

Jarre

Carpe Natem

peter

Joo, tervetuloa. Olet tainnut tulla juuri oikeaan paikkaan.  :moi:

paavo


julienin peba

Quote from: paavo on Mon 07.10.2013 06:52:13 (UTC+0300)
Sitä on käyty sienestämässä

Meillä ei oo sieniä edes pihalla, vielä vähemmän sisällä, varsinkaan missään mahassa, toki maha löytyy lähinnä lehmältä, joten se voi ne ihme rihmakkeetkin syödä, minä kun en juo maitoakaan niin mulle se ja sama mitä se märehtiä syö. Joku raja täytyy pitää syötävissäkin, juominehan on vain janon siirtämistä otollisempaan hetkeen eli siihen kun ei enään janota.

vai vielä sieniä :huraa: kyllä minä tunnen sentään vielä jotakin, esimerkiksi omantunnon arvoni, en minä turhaan iteeäni kunkuks nimittäny...sieniä...höh sama kun menis sateella ulos ja kattelis taivaalle ja huutais: saakeli pistä se hana kiinni vettä kuluu liikaa, yhtälailla ne sienetkin häviää kun se sadekkin...toki joku voisi ehdottaa ettei niitä sieniä saisi kasvaa ihan jokapaikassa, ne kastuessaan tuntuu hyvin ilkeän niljakkailta kun ryömivät mitään aavistamattoman kävelijän kenkän alle..ja kenekäs syy se sitten on??? no niiden kasvattajien joilta on ituhipit ne sienet käyny päästämässä luontoon ku niillä sienillä ollu liian ahtaat häkit tms olosuhteet...olosuhteiden muutoksen takia minäkin löysin tämän foorumin..muutokset tulivat siitä kun vihdoin opin lukemaan itse, näköjään lukeminenkin on helppoa....kunhan vaan muistaa eron kirjainten ja numeroiden välillä.

Sieniä...höh, mitään jalostettua multaa voi arvonsa tunteva henkilö syödä......tai sitten hän on lammas tai muu kasvis.

Quick Reply

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview