News:

Apachefoorumi.net
Admin tarjoaisi kävijöille kahvit, mutta huomasi ettei serveri tykkää nesteistä.

Main Menu

Mikä ärsyttää liikenteessä?

Started by jiidee, Wed 25.10.2006 14:29:46 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Örtzi

Itse siis tykkäät ajella 100 km/h alueella välillä 50 km/h ja taas nostaa vauhdin välillä sataseen ja taas hiljentää?? kumilangallako se auto kulkee? Vaarallisia kuskeja tuollaiset.
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Hanzuu

Maltti on valttia myös liikeenteessä. Liikaa näkee asennevammaisia tuolla teillä ja sillä omalla hermostuneisuudellaan saa aikaan uhkaavia tilanteita....
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Örtzi

#22
Maltti on valttia ja on oikein ajaa huomattavaa alinopeutta ja kun joku yrittää ohittaa niin kiihdytetään rinnalla että musta et ohi mene. Ei siitä saa hermostua. Sehän vain yrittää tappaa. Mutta on hyvä jos on ihmisiä joita ei mikään häiritse liikenteessä.
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


Hanzuu

Viestini ei ollut kohdistettu sinulle toveri örtzi,eiköhän näillä vierellä kisailijoillakin ole jotain vikaa korvienvälissä kun pidennetään ohitusmatkaa ja vaarannetaan liikennettä sillä,oikeassa olet  :jepso:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Örtzi

Voi olla että tuli hieman reagoitua liikaa. Hiukan huono aamu vaan. Oli polkupyörä varastettu kellarista yöllä. Tekis mieli tappaa..
Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.



Hanzuu

Varkaat on vittumaisia  ::nsmoke Polkupyörän vielä ymmärtää mut meiltä vietiin lastenrattaat,sekös vasta vitutti  :angry:
Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

Örtzi

Kyl siit kaffekermat saa, sano piika ku sonnia lypsi.


jiidee

Ei liikenteessä saa kiire olla, mutta välillä ihmetyttää sellaiset kuskit, joiden perässä saa suorallakin tiellä painella jarrua jatkuvasti...
Yhteen aikaan tuli työn puolesta ajeltua omalla autolla jonkun verran ja kyllä se kismittää jos päivä pitenee kovasti joidenkin rauhallisten takia...

Jotkut sanovat että väärä asenne, itse sanon että se vakionopeudensäädin on vieä hankkimatta...

En pidä perässä roikkumesta, enkä yleensä roiku, mutta jotkut kuskit keräävät niitä roikkujia enemmän. Jos liikennevaloista lähtee niin että arvotaan sitä kakkosta päälle ja meneekin taas ykkönen, niin takanaolija joutuu nostamaan kaasua ja kiireesti jalkaa jarrulle. Täällä noita riittää joka päivälle.
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Susey

Siis eihän siellä mikään kiire ole minnekään, mutta sellainen vika näissä liikennevaloissa on notta nämä ei päästä ketään mistään suunnasta, valot palaa sinne mistä ei tule ketään ja loput saa katsella 10 minuuttia punaisia. Kyllähän se alkaa kyrpiä pikkuhiljaa. Sitten kun sieltä tulee auto, minne palaa vihreät, vaihtu valot heille punaisiksi. Ei hitto. :psycho:

Lexa

Quote from: Susi on Fri 27.10.2006 12:12:08 (UTC+0300)
Siis eihän siellä mikään kiire ole minnekään, mutta sellainen vika näissä liikennevaloissa on notta nämä ei päästä ketään mistään suunnasta, valot palaa sinne mistä ei tule ketään ja loput saa katsella 10 minuuttia punaisia. Kyllähän se alkaa kyrpiä pikkuhiljaa. Sitten kun sieltä tulee auto, minne palaa vihreät, vaihtu valot heille punaisiksi. Ei hitto. :psycho:

Tiesitkös että tuollaisia risteyksiä on Suomessa useitakin, jotka on tarkoituksella suunniteltu toimimaan juuri noin.
Ne on hidastevaloja. :jepso:
"Lexa on koko Apache foorumin nettipoliisien PÄÄLLIKKÖ!" -Arto Lauri

The future unknown, but is there ever time to find out...?

Like what I do? Buy me a beer!

Tule mukaan Apachefoorumin Discord-kanavalle!

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview