Mikä ärsyttää liikenteessä?

Started by jiidee, Wed 25.10.2006 14:29:46 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hermanni


TUX

Joka vuosi on uutisissa kuinka talvi yllätti autoilijat.
tajuu niitä ihmisiä ku ei perkele muista että talvi tulee joka vuosi (suomessa)
:kerpele: :angry: :kerpele: :angry:
Kun tux sanoo niin muut on hiljaa. (tux on aina oikeassa. vaikka olisin väärässä)

IsoPahaJolppi

No siitähän minä yritin tuossa ylempänä purnata..  :think: kait, luuulisin ainakin?  :sorry:
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

jiidee

#53
Yksi paha ryhmä on alle 20 v itsevarmat naiskuskit (meilkein pahempia kuin saman ikäluokan mieskuskit, mieskuskeja vaan on enemmän).

Tapaus a) ajoi kilometrikaupalla metrin turvavälillä ja yritin vähän karistaa ohituksessa, vauhtia varmaan 130 km/h ja neiti vaan pysyy metrin päässä. Pysähdyttiin samalle huoltoasemalle ja sattui olemaan tuttu naama, niin sanoin sille. Ei muuten moikkaile enää.

Tapaus b) on samassa kerhossa, jonne kuskaan erästä joskus. Ajaa kanssa perseessä kiinni. Pikkasen alkoi käry nousemaan päästä kun pitää ajaa takaluukussa kiinni. Rajoitus oli 60/80 ja ajettiin 70/90, turvaväli n. 1.5 m.

Jos tunnistit itsesi ja seuraavan kerran roikut perseessä kun jarrutan ja väistän tien yli juoksevaa koiraa tai joku kerta väistän vahingossa viimehetkellä liikenteenjakajaa ja takanatulija törmää siihen, niin se on kiva soittaa iskälle että tuli pikku kolhu ja btw joutuu ite maksamaan molempien autojen vahingot.

Eipä muuta, moi moi  :moi:

Korostan vielä että suurin osa naisista on liikenteessä järkevämpiä kuin miehet.
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

Jarbutzu



Mujeril

Quote from: jiidee on Mon 05.03.2007 15:56:25 (UTC+0200)
Yksi paha ryhmä on alle 20 v itsevarmat naiskuskit (meilkein pahempia kuin saman ikäluokan mieskuskit, mieskuskeja vaan on enemmän).
Minä  :parku: Tosin mielestäni naiset on arkajalkoja tai sitten ne kuvittelee hallitsevansa auton ja ajelee ihan miten sattuu. Kaveripiiristäkin näitä löytyy..

Mutta itse olen tässä ollut vajaa kaksi kuukautta kortin omistaja ja eniten ärsyttää ihmisten kiire. Valoista pitäisi sillä sekunnilla lähteä, moottoritiellä pitäisi ajaa yli nopeusrajoituksen tai muuten ollaan perseessä kiinni.
Myös kiehumaan pistää se vilkun säästö, ei näytetä ohittaessa tai kaistaa muuten vaihtaessa. Hämmentää suuresti jos itse yrittää jonnekin ajaa ja yhtäkkiä siinä on auto edessä.

Mutta toistaiseksi on järki omassa päässä pysyny. Itse pelkään yli-itsevarmoja 2-kymppisiä miehiä, joiden on pakko esittää täydellistä kuskia.  :kerpele:

napanöyhtä

Quote from: peter on Wed 25.10.2006 19:26:01 (UTC+0300)
Quote from: Kastori on Wed 25.10.2006 19:13:42 (UTC+0300)
1. idiootit jotka pysähtyy liikenneympyrässä. pari kertaa meinannu ajaa perään jollekki ku edelläajava pelkää kilometrin päässä ympyrää kohden ajavaa autoa ja pysäyttää varmuuden vuoksi..

2. liikennekameroihin vainoharhaisesti suhtautuvat kuskit. 80 -alueella ajetaan 80-85 km/h mutta kameran kohdalla vedetään liinat kiinni ja nopeus kuuteenkymppiin ettei se kamera vaan nappaa. stna ne kamerat poimi ku törkeät ylinopeudet. sikäli mikäli niissä tolpissa ees kameraa on.

3. köröttelijät. 50 auton jono perässä pitäis antaa jotain vinkkiä omasta ajotavasta ja siitä mitä siinä ehkä pitäis muuttaa.

:angry:
Yhdyn täysin  :jepso:
niin minäkin :oho:
kun tosimies nussii, siinä on naiset vaan tiellä

jiidee

Quote from: Mujeril on Mon 05.03.2007 17:50:20 (UTC+0200)
Quote from: jiidee on Mon 05.03.2007 15:56:25 (UTC+0200)
Yksi paha ryhmä on alle 20 v itsevarmat naiskuskit (meilkein pahempia kuin saman ikäluokan mieskuskit, mieskuskeja vaan on enemmän).
Minä  :parku: Tosin mielestäni naiset on arkajalkoja tai sitten ne kuvittelee hallitsevansa auton ja ajelee ihan miten sattuu. Kaveripiiristäkin näitä löytyy..

Mutta itse olen tässä ollut vajaa kaksi kuukautta kortin omistaja ja eniten ärsyttää ihmisten kiire. Valoista pitäisi sillä sekunnilla lähteä, moottoritiellä pitäisi ajaa yli nopeusrajoituksen tai muuten ollaan perseessä kiinni.
Myös kiehumaan pistää se vilkun säästö, ei näytetä ohittaessa tai kaistaa muuten vaihtaessa. Hämmentää suuresti jos itse yrittää jonnekin ajaa ja yhtäkkiä siinä on auto edessä.

Mutta toistaiseksi on järki omassa päässä pysyny. Itse pelkään yli-itsevarmoja 2-kymppisiä miehiä, joiden on pakko esittää täydellistä kuskia.  :kerpele:

En tarkoita ketään erityisesti mutta lähiseudulla on yksi, joka ajaa metrin turvavälillä ja hoitaa vauvaa samalla apukuskin penkillä...terveisiä vaan tummanvihreän micran omistajalle...
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

juippi-73

1) Autoilijat jotka ajavat risteyksestä viimetingassa eteen ja jäävät hyvin hissukseen kiihdyttämään.

2) Autoilijat joilla nopeus seilaa + - 20km/h eli alamäessä mennään 120km/h ja ylämäessä 80km/h

3) Autoilijat jotka ajavat 20km/h alle nopeusrajotuksen ja eivät voi missään nimessä antaa tietä takaa tuleville vaikka persässä olisi kilometrien jono.

4) Päin punaisia ajavat kiirehtijät

5) Ohittelijat joiden pitää päästä väkisin ohi ja sitten käännytään seuraavasta risteyksestä.

6) Ohittelijat joiden pitää päästä väkisin ohi ja ovat sitten muutaman kilometrin päästä edessä ajamassa alinopeutta ja kun ajat sitten ohi jne...

7) Rattijuopot!!!!!


Itse ajelan noin 50tkm / vuosi niin tulee nähtyä kaikenlaista hulluutta. Enkä tekeydy täydelliseksi kuskiksi.
Toivotaan pahinta ja pelätään parasta!
Kerran luulin olevani väärässä mutta erehdyin.

Tieko

Failure to evolve is a failure to us all

"Hetkinen... Eihän tämä ole tennistä. Tämä on anaaliseksiä."

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the name of this forum?:
What is the most visible color in our forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview