News:

Apachefoorumi.net
Parasta Parsaa Jokaiseen Yöttömään Yöhön.

Main Menu

Mikä ärsyttää liikenteessä?

Started by jiidee, Wed 25.10.2006 14:29:46 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Miaukatti


*Pimiä katti*

Hanzuu

Kun olen hyvä, olen tosi hyvä. Mutta kun olen paha, olen tosi mahtava!

jiidee

Tänään oli taas risteyksen tukkijoita liikenteessä, eli ajetaan keskelle risteystä ja jäädään siihen kun valot vaihtuu eikä muista suunnista tulevat pääse.
Vääksyn ukkomiesyhdistys & Reilu kerho ry tarjoaa ilmaisen mammografian ( :oho: )

nyyyps

Mulla on tällä paikkakunnalla henkilökohtasia antipatioita skootteristeja kohtaan. Helppohan se on kymmensivuinen vihko tenttiä, ja skootteri on niin helppo, että idioottikin osaa sitä ajaa. Roikkuvat autojen perseessä ja kiilailevat risteyksiin. Suurin osa näistä skootteristeista ei osaa ajaa OIKEALLA mopolla jossa on OIKEA KYTKIN. Siinä kymmensivuisessa vihkosessa, jossa opetetaan kaikki se, millä muutaman kilon painoisella skootterilla pärjäillään tuhatkiloisten autojen seassa ei varmaankaan esimerkiksi opeteta kelivaraa ja sitä että peräänajo on aina peräänajajan vika, koska ei ole jättänyt turvaväliä/kelivaraa. Ajolinjat risteyksissä ihan mitä sattuu, huutelevat autoilijoille haistavittua, ja kuitenki jos niistä luulot hakkais pois, niin sama tulisi kuin ihmisen taposta, ei pelkästään eläinrääkkäyssyytteellä selviä. Tällä paikkakunnalla on kaksipyöräisillä kulkeville aivan liian löyhä liikennekuri. :kerpele:
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Shadowen

#64
Muista aina liikenteessä, monta hullua ompi eessä...

Ai että mikä ärsyttää liikenteessä? No...
Tänään jälleen törmäsin erääseen niistä jotka yrittävät saada helppoa rahaa toisen kustannuksella. 70km rajoitus, vihreät valot edessä, ei mitään estettä, niin eikö edellämenijä lataa jarrut pohjaan.. Siinä oli kyllä senttipeliä ettei onnistunut yrityksessään, ei siinä mitään jarrua ehtinyt painaa, vaistomaisesti vain riuhtaisin äkkiä ratista vasempaan ja mukavasti sai koukattua ohi välttyen osumalta vaikkeí siinä varmaan montaa senttiä olut pelivaraa. Onneksi oli tuuria mukana eikä viereisellä kaistalla ollut ketään.

Kuski tuijotti vain hölmöllä ilmeellä että mitäsmitäs, menikö sittenkin rahat sivu suun.

Oli jo toinen tällä vuosituhannella..

Edellinen onnistui melkein tehtävässään, samankaltainen tilanne, tyhjä tie, meikäläinen köröttelee rauhassa etiäpäin, sitten joku äijä painaa ohi, koukkaa eteen ja vetää jarrut pohjaan, sai pienen lommon peräänsä kun en ehtinyt pysäyttää.
Alkoi sitten siinä kiukkuamaan että eikö sitä yhtään seurata liikennettä, että hän soittaa nyt poliisille ja mun on turha väittää vastaan koska hänen poikansa on asianajaja ja hän ei voi hävitä.
Onneksi pari jalankulkijaa olivat nähneet tilanteen ja tulivat siinä kertomaan että he näkivät tilanteen ja kertovat havaintonsa poliisille jos poliisi paikalle kutsutaan. Meni äijä hiljaiseksi ja mumisi mennessään että ei tässä poliisia tarvita ja lähti tiehensä.

Suomessa on hieman hölmö tuo laki että peräänajaja on aina syyllinen, kun tuolta ulkoa löytyy monta sellaista jotka yrittävät käyttää sitä hyödykseen, saadakseen helppoa rahaa.
"Kun itseäni en yöstä erottanut, jo tunsin sinut minussa. Nyt kun aamu ympäröi meidät, varjelen sinua, valoa varjossani"

[tt]By reading this post in forum, your soul is now the exclusive property of Apache and subsidiaries.
Unauthorized use of Apache Forum posts, images, materials, souls, odors, and oxygen is strongly discouraged.
And...We know where you sleep[/tt]


unikeko

Kerran piti soittaa ihan piruuttaan yhelle tientukkeelle.

rajotus oli 80 ja alustana kuiva asvaltti arvon neiti (nuorhko nainen) ajeli "Peugeot 106 XSi"illä
(joka on ihan oman kokemuksen pohjalta suht ripee pikkuauto)
semmosta 65-75 nopeutta, ohituskaista ku tuli ni kiihdytti 110-120 vauhtiin etten päässy ohi kaverin tonnikeiju plymarilla (2,5tonnia omamassaa).
Kun tämä oli toistunut 4 kertaa, ni soitin numerotiedustelusta pösön tiedot ja numeron omistajalle, kun vastas ni varmistin, että keskustelen semmosen henkilön kanssa joka liikkuu sillä ja sillä autolla sillllä ja sillä tiellä.
Hän tunnusti olevansa juuri kyseinen henkilö ni totesin vaan tyynen rauhallisesti, että
"vilkaseppa taustapeiliin, siellä näkyy semmonen isohkonpuoleinen musta auto, ja jos arvon neiti vielä jatkaa hidastelua siinä mun edessä, eikä laske ohi ohituskaistan kohalla, ni minä lupaan pitää huolen että mun vauhti on 85-90km/h oli siinä joku pikkuauto edessä tai ei, ja tehot ja vääntö kyllä riittää vaikka arvon neiti painaisi jarrut pohjaan ku tämmönen kolminkertasella painolla ja liki nelinkertasella konekoolla varustettu auto ei tunne tommosten pinempien autojen tuomaa vastusta etenemisessään.

Pääsin muuten ohi sillä seuraavalla ohituskaistalla  :drag:
kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettei hän tee samoin


Jumalan rauhaa
moottori pauhaa

Pyöveli

Sinulla on oikea asenne unikeko  :good:

Itsellä henk. koht. liikenteessä ärsyttää eniten perseessä roikkujat ja  semmoset jotka liikennettä käyttäytymisellään/ajotavallaan haittaa (koskee ihan kevyempääkin liikennettä). Sitten on on nämä liikennekäyttäytymisensä aivojen mukana hevonvittuun heittäneet amikset ja sitten nämä muka-loistavat kuskit, joilla muutama perusjuttu on hakusessa, vilkun näyttäminen oikeaan suuntaan ja sen käyttämättä jättäminen, epälooginen kiihdyttely, tämmösiä mitättömiä pikkuseikkoja joilla ei tietenkään mitään merkitystä ole.

No, onneksi näitä ei nyt kovin usein ole, enkä ole kotiin jäämässä näiden ihmisten takia  :kahvi:
Jännän äärellä vuodesta 2007  :popper:

PajakkiVasseli.com

Quote from: Hepskukkuu on Sat 12.04.2014 01:22:03 (UTC+0300)
Foorumi on kuin sima, kaikki käy osa on rusinoita ja passeli on vahingossa sekaan eksynyt luumu.... :think: :psp:

koppis

Positiivisuus ei ole perseestä, perse on positiivista.

Doraemon

Minulla on yllätys etutaskussa ;)

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview