News:

Apache IRC:
 #Apachefoorumi
@ irc.irchighway.net

Main Menu

Lisävalokeskustelua

Started by Mustis, Sun 02.10.2016 22:18:39 (UTC+0300)

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paavo

Nyt on kyllä paljon muutakin opiskeltavaa tuon kanssa.
Kulmavalot voi olla jännät alkuun. :serlokkismoke:

nyyyps

Ne saattaa vaihdella tosiaan kylttien heijastuksista pois, tai jos horisontissa siintää jokin valo, ne eivät vaihda takaisin pitkille kun vastaantulijasta on ohitte.
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

IsoPahaJolppi

 :think: Jos minulla on varaa joskus ostaa lisävaloja en edes harkitse muuta kun lazerin ledilamppuja. Työautossa on 8lamppuiset palkit aurinkolipan päällä ja on muuten jäätävät valot. Tähän ikään mennessä olen ajanut autoilla joissa on ollut mitä erinäisimpiä valomääriä katolla ja keulassa, mutta ei koskaan ole ollut tuollaista valotehoa.

Tieliikennekelpoisinakin valokeilan kantama on luokkaa 600-700 metriä, kun trippimittarista kattoo. Kun vastaan tulee auto, ja vaihtaa lähivaloille, niin siinä vaiheessa kun päräyttää taas pitkät päälle voi todeta, että katsos, pitkät näytti jo ränne asti ennen pois vaihtoa. :drool:

Päällikkö vielä sanoi, että nyt on sitten sellaiset valot autossa että rahalla ei parempia saa, eikä tartte lisää valoja pyytää, ja oli muuten oikeassa.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

jta

Käy silti piruuttas kysymässä että josko vielä parit valot sais kun ei oikein näe...  :psycho:

IsoPahaJolppi

Quote from: jta on Sun 22.10.2017 19:08:53 (UTC+0300)
Käy silti piruuttas kysymässä että josko vielä parit valot sais kun ei oikein näe...  :psycho:
:pässi: En muuten käy, ei tartte lIttaa yhtään loistoa lisää, noi riittää ihan hyvin. Toki siellä pitkät päällä palaa myös auton omat pitkät kun on mersun merkissä valo päällä, että periaatteessa vähän liikaa tehoa mutta ei haittaa. Lähivalot on xenonit ja ne palaa myös pitkien kanssa, antavat aika hyvin lähelle vielä lisäleveyttä.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen


jta

Tuolla arsenaalilla käy pian että passitetaan silmälääkärille jos menee valittaan ettei näe.  :psycho: Vaan kerrankin on ymmärretty työnantajan puolesta että tuolla tarvis nähdäkkin jotain.  :good:

IsoPahaJolppi

On senverran isänrä itsekkin joutunut ajamaan viime vuosina, että muistaa vielä realiteetit. Eikä tuon kanssa ole mitään ollutkaan missään suhteessa häikkää. Asiallinen puulaaki kaiken kaikkiaan.
Minä tiedän kaiken, ja jos en jotain tietäisi niin se olisi tarpeetonta triviaa.
Esimerkki väitteeseen: Ford on järjettömän hieno Auto
Tästä kun lähdetään, niin vedetään sellaiset jatkot firman piikkiin ettei omalla kustannuksella tarvii muuta kun oksentaa -Rak.mest. paaluttajaspesialisti Timo Harjakainen

Ledskukkuu

Muutaman kuvan räpsin auton valoista puhelimella. ISO800

Omat valot releytetty ja Philips X-treme visin polttimoilla.


Lyhyet


Omat pitkät.


Nbb alpha 225 75w xenon ballastilla ja 35w polttimoilla.

Auton omat pitkät ei lisävalojen kans ole päällä, vaan putoavat lyhyille.
Parempi myöhään jos ei silloinkaan.

paavo

Piäisköhän seekerin suuntaus tarkistuttaa, pitemmällä se valaisee puiden latvatkin.
Mun mielestä se on turhan ylhäällä :think:

nyyyps

Miten muuten nuot ledipaneelit pysyy sulana tuiskulla?
Allekirjoitukset näkyvät jokaisen viestin tai yksityisviestin alla. Voit käyttää BBCodea ja hymiöitä allekirjoituksessasi.

Quick Reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 356 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it has been approved by a moderator.

Name:
Verification:
Please leave this box empty:

What is the most visible color in our forum?:
What is the name of this forum?:
Shortcuts: ALT+S post or ALT+P preview